Banners van sponsors kan ik niet bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Nu is het nog niet echt een promotie, maar mijn zoon is bezig met een site op te zetten. Prille begin
deze. Nu is het volgende: op zijn PC en op andere PC's, zijn de banners(Rechtse kant van de site) van sponsors ed.. zichtbaar. Op mijn pc NIET. Kan er misschien iemand even kijken of die banners bij jullie zichtbaar zijn. Ik heb gebrobeerd met IE en FF. Nope.

Hier werkt het blijkbaar
Google rechts en Ebay links.
Kan zijn dat jij Norton Systemworks hebt draaien Daarin zit een ad-remover/blocker.

Succes,
Olav
e-publi.jpg

Geplaatst door Olav

Kan zijn dat jij Norton Systemworks hebt draaien Daarin zit een ad-remover/blocker.

Neen, dit is het eigenaardige. Ik heb NAV2004 en NPF2003 er opstaan. Bij NPF reeds de ad block uitgeschakel, Maar dit mocht niet baten.

Geplaatst door vanzwam

Neen, dit is het eigenaardige. Ik heb NAV2004 en NPF2003 er opstaan. Bij NPF reeds de ad block uitgeschakel, Maar dit mocht niet baten.

eigenaardig inderdaad, en met systemworks bedoelde ik natuurlijk Notron Internet Security (is een bundel van NPF en NAV en paar andere programma's)
Heb je al geprobeerd om in de Norton webassistent reclames toe te staan voor die site? (is een werkbalk in je browser zelf)

Olav

Geplaatst door Olav

Heb je al geprobeerd om in de Norton webassistent reclames toe te staan voor die site? (is een werkbalk in je browser zelf.

Kan eventjes niet volgen. Norton webassistant en werkbalk in je browser zelf.??
Graag even een verduidelijking aub.

Volgens mij, als je NPF gebruikt en daar een ad-block in zit, dan heeft hij in je browsers een "web assistent" geplaatst.
(Dat was bij mij met Norton Internet Security met de ad-block in iedergeval, lijkt mij dan bij de NPF met een ad-block ook het geval)
Het is zo'n groene bol van Norton die boven in je browser in een werkbalk wordt geplaatst.
Als die er niet staat, kijk dan onder het menu "Beeld --> Werkbalken" Daar zal dan iets staan van Norton Web Assistent.
Als die daar staat, klik die dan aan.
Staat die daar ook niet tussen, dan zal ik me vergist hebben en zit die niet in NPF2003.

Groeten,
Olav

Staat er niet tussen. Heb even NPF uitgeschakeld -> nog geen banners te zien. NAV uitgeschakeld, zelfde resultaat. Ik weet het niet meer nu.

Geplaatst door vanzwam
Staat er niet tussen. Heb even NPF uitgeschakeld -> nog geen banners te zien. NAV uitgeschakeld, zelfde resultaat. Ik weet het niet meer nu.

Ik ook niet sorry, :confused:
Olav

Ook ik zie geen reclame. Het enige wat ik (in mijn situatie) kan bedenken is dat Google pop-up blocker het tegenhoud. Wel komisch, google die reclame van google tegenhoud :d

Geplaatst door maestro12
Ook ik zie geen reclame. Het enige wat ik (in mijn situatie) kan bedenken is dat Google pop-up blocker het tegenhoud. Wel komisch, google die reclame van google tegenhoud :d

Sorry voor de late reactie. Ik heb verschillende vrienden gevraagd, de site even te bekijken, en bij iedereen opent de site, zoals die moet zijn. (zie screenshot van Olav)

Ik zit gewoon met mijn handen in mijn hoofdhaar(nu ja,hetgeen er nog van overblijft)

Dus ik weet het nog altijd niet wat er met mijn PC aan de hand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan