Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik want als ik hem mount met deamon kan ik hem ook kijken via mediaspeler, maar de film is in 2 delen die ik wil samen voegen en dan een ondertiteling er onder en dan op 1 cd branden in divx formaat voor op de dvd spelerGeplaatst door nico200
Hallo,
Dat hoeft je niet te doen om het toch te zien. Je kunt de bin rechtstreeks bekijken met VLC. Te downloaden van www.videolan.org.
Groeten
Ik zeg ook niet dat het bestand uit de map "vcd" een AVI is, ik zeg alleen maar dat die .bin-file die je hebt, een (S)VCD is.Geplaatst door manic
Weet ik want als ik hem mount met deamon kan ik hem ook kijken via mediaspeler, maar de film is in 2 delen die ik wil samen voegen en dan een ondertiteling er onder en dan op 1 cd branden in divx formaat voor op de dvd speler
Wat je nu hebt is een (s)vcd, dus gewoon ff googlen op "vcd to avi"
In de map vcd staan maar een paar kleine bestandjes het grootste bestand staat in MPEGAV en dat is een DAT bestand.
Mvg Ard
Precies wat ik nodig had:thumb:Geplaatst door James007
www.vcdgear.com
Deze tool kan de mpeg-streams uit een videoCD-image rippen. Dan heb je weer een gewoon videobestand.
Deze optie nemen:
![]()
Freeware natuurlijk:love:
James![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.