link werkt niet in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
238
als ik in outlook express een link krijg b.v van help mij en ik klik op deze link
dan kom ik niet op internet terecht dus niet in internet explorer
dus er gebeurd niets als ik op een link klik
wel als ik met de rechter muis klik op deze link en dan opsla in favorieten
heb outlook 6.0

wie helpt mij
 
Hyperlink in e-mailbericht werkt niet meer
"De hyperlink in een e-mailbericht naar een website werkt niet. Hoe kan ik dat oplossen?"

FAQman: U gaat naar Start en UItvoeren en geeft de opdracht REGSVR32 URLMON.DLL. Daarna drukt op ENTER. Vervolgens start u Internet Explorer en gaat u naar Extra en Internet-opties. Op het tabblad Programma's klikt u op de knop Webinstellingen herstellen. Deze handelingen moeten het door u genoemde probleem oplossen.

bron computer idee
 
Aanvulling als het vorige niet werkt:

De tweede verklaring zit 'm in de bestandsassociatie. Met andere woorden: de manier waarop het pad naar de applicatie staat genoteerd, deugt niet. Waarschijnlijk staat er de verkorte notatie; je kunt die veranderen in het volledige pad.

Dat kan als volgt. Ga naar Start, kies All Programs op Accessories, en selecteer Windows Explorer. In het menu Tools klikt je op Folder Options, en dan op File Types. Bij Registered File Types klikt je op URL:File Transfer Protocol en dan op Advanced. Bij Actions klikt je op Open en dan op Edit. Het veld Application Used To Perform Action bevat waarschijnlijk de verkorte padnotatie naar de browser. Verander het van (bijvoorbeeld) 'c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe' in 'c:\program files\internet explorer\iexplore.exe'. Klik twee keer op OK en dan op Close.

Deze handeling moet je herhalen voor URL:Gopher Protocol, URL:Hypertext Transfer Protocol en URL:Hypertext Transfer protocol with Privacy.

en/of

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)
 
Aanvulling als het vorige niet werkt:

De tweede verklaring zit 'm in de bestandsassociatie. Met andere woorden: de manier waarop het pad naar de applicatie staat genoteerd, deugt niet. Waarschijnlijk staat er de verkorte notatie; je kunt die veranderen in het volledige pad.

Dat kan als volgt. Ga naar Start, kies All Programs op Accessories, en selecteer Windows Explorer. In het menu Tools klikt je op Folder Options, en dan op File Types. Bij Registered File Types klikt je op URL:File Transfer Protocol en dan op Advanced. Bij Actions klikt je op Open en dan op Edit. Het veld Application Used To Perform Action bevat waarschijnlijk de verkorte padnotatie naar de browser. Verander het van (bijvoorbeeld) 'c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe' in 'c:\program files\internet explorer\iexplore.exe'. Klik twee keer op OK en dan op Close.

Deze handeling moet je herhalen voor URL:Gopher Protocol, URL:Hypertext Transfer Protocol en URL:Hypertext Transfer protocol with Privacy.

en/of

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

opgelost


bedankt
 
Vervolgstap(pen)

Wat moet je doen als je bij 1 of meer van de DLL's niet de boodschap "geslaagd" krijgt?
Ik krijg bij regsvr32 MsJava.dll de boodschap dat dit bestand niet te vinden is.
NiekStorm
 
Hyperlink in e-mailbericht werkt niet meer
"De hyperlink in een e-mailbericht naar een website werkt niet. Hoe kan ik dat oplossen?"

FAQman: U gaat naar Start en UItvoeren en geeft de opdracht REGSVR32 URLMON.DLL. Daarna drukt op ENTER. Vervolgens start u Internet Explorer en gaat u naar Extra en Internet-opties. Op het tabblad Programma's klikt u op de knop Webinstellingen herstellen. Deze handelingen moeten het door u genoemde probleem oplossen.

bron computer idee
 
Hyperlink in e-mailbericht werkt niet meer
"De hyperlink in een e-mailbericht naar een website werkt niet. Hoe kan ik dat oplossen?"

FAQman: U gaat naar Start en UItvoeren en geeft de opdracht REGSVR32 URLMON.DLL. Daarna drukt op ENTER. Vervolgens start u Internet Explorer en gaat u naar Extra en Internet-opties. Op het tabblad Programma's klikt u op de knop Webinstellingen herstellen. Deze handelingen moeten het door u genoemde probleem oplossen.

bron computer idee

hallo best lid
ik ben gekomen tot
op tabladprogramma's.ik heb dat aangeklikt.
vervolgens heb ik gezocht naar webinstellingen herstellen.
mar dat laatste zie ik ,in het betreffent tabblad niet staan
voor alle zeker heid,ik werk met xp
,waar zou webinstellingen herstellen nog meer bij kunnen staan??
vr gr ton
 
Helaas, dit topic is met pensioen, gezien zijn startdatum. Topic gaat om die reden op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan