Vista ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

monicav

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
op mijn laptop heb ik nu vista ultimate draaien het is een Acer laptop.

maar nu doet mijn scroller het niet meer, ik mis natuurlijk de drivers van touchpad (van Acer)die heb ik gedownload bij acer, maar als ik die wil openen krijg ik deze melding:

Als u deze toepassing wil installeren,moet de lokale beveiligingsoptie "Gebruikersaccountcontrolle-Geinstalleerde toepassingen detecteren en vragen om upgrade zijn ingeschakeld.

Weet niet hoe of wat ik moet veranderen ik kom er niet uit

kunt u mij helpen?

weet uook waar ik vista programma`s zoals limewire voor vista kan downloaden

gr Monica

limewire draai zo wie zo op winxp en vista.
hou er rekening mee dat limewire free spyware aan boord heeft.
better pro gebruiken als je iemand kent die dat heeft.
op je eerste vraag heb ik helaas geen antwoord.

lime wire PRO is te downloaden ( Gratis) via Limewire:D ( serieus).
wel kijken of het een thema is of een .exe
___

op je 1e vraag weet ik ook geen antw. sorry ik kijk wel ff op google

Laatst bewerkt:

limewire pro heb ik maar geeft ook bij installatie en fout aan terwijl die bij mijn dochter op de laptop prima draaid
ik mis denk ik wat dll van vista ultimate

Locale beveiligingsoptie.

Om driver te kunnen installeren moet je de volgende handelingen uitvoeren:

Ga via het startmenu naar "Alle Programma's"; "Bureau-Accessoires"; "Uitvoeren".
Type "mmc" en klik op "OK".
In het venster "Console1" klik op "Bestand" en daarna op "Module toevoegen/verwijderen", selecteer uit de lijst "beschikbare modules" het onderdeel "Groepsbeleidobjecteditor" en klik op "Toevoegen" en daarna op "Voltooien" en "OK".
Open achtereenvolgens: "Computerconfiguratie"; "Windows-instellingen"; "Beveiligingsinstellingen"; "Lokaal beleid" en klik vervolgens op "Beveiligingsopties".
Zoek in het rechter venster de regel "Gebruikersaccountbeheer: installatie van toepassingen detecteren en vragen om benodigde bevoegdheden" en dubbleklik op deze regel, selecteer de optie "Ingeschakeld" en klik op "OK".
Sluit het venster/programma "Console1".

Om driver te kunnen installeren moet je de volgende handelingen uitvoeren:

Ga via het startmenu naar "Alle Programma's"; "Bureau-Accessoires"; "Uitvoeren".
Type "mmc" en klik op "OK".
In het venster "Console1" klik op "Bestand" en daarna op "Module toevoegen/verwijderen", selecteer uit de lijst "beschikbare modules" het onderdeel "Groepsbeleidobjecteditor" en klik op "Toevoegen" en daarna op "Voltooien" en "OK".
Open achtereenvolgens: "Computerconfiguratie"; "Windows-instellingen"; "Beveiligingsinstellingen"; "Lokaal beleid" en klik vervolgens op "Beveiligingsopties".
Zoek in het rechter venster de regel "Gebruikersaccountbeheer: installatie van toepassingen detecteren en vragen om benodigde bevoegdheden" en dubbleklik op deze regel, selecteer de optie "Ingeschakeld" en klik op "OK".
Sluit het venster/programma "Console1".

Dit werkt, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan