Opgelost Passende accu voor fototoestel

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.217
Mijn fotokamera is de Agfa photo realshot DC9200 met daarin een accu Type BL-5B 750mAh 3.7V 2.775Wh
ik probeer daarvoor een reserve accu voor te kopen nu is er mij een gestuurd ook type BL-5B 3.7V 900mAh 3.3wH
kan ik deze gewoon gebruiken dit omdat ze zo afwijken
 
Je zou een boek moeten schrijven. Gillian en het mysterie van de verdwenen interpunctie.
 
Hartelijk dank Mde

E RogersS ik heb gezocht maar niet gevonden Verders geen commentaar
 
Gewoon nétjes een vraag stellen in Goed Leesbaar Nederlands helpt ons het probleem beter te begrijpen, en dan kunnen we jou beter antwoord geven. Ik weet dat het onderwijs in Nederland door een ondergrens is gezakt, maar ik kan mij toch niet voorstellen dat ze jou ‘vergeten’ zijn te leren hoe je interpunctie in een tekst gebruikt. En ook niet dat je dan ook maar voor het simpelste diploma kan zijn geslaagd.
 
Deze accu past in jouw camera, wellicht is er het 1 en ander intern verbeterd waardoor een grotere capaciteit mogelijk is geworden, je accu gaat langer mee, minder laadcycli .
 
te begrijpen, en dan
Voor "en" komt nooit geen komma.

Goed Leesbaar Nederlands
Dit heeft niet te zuinig veel hoofdletters.

jou ‘vergeten’ zijn
De aanhalingstekens zijn alsof het alles behalve vergeten, zou kunnen zijn.

En ook niet dat je dan ook maar voor het simpelste diploma kan zijn geslaagd.
Dit is een kromme zin, verdacht makend en zeker niet hoe we in 2024 met elkaar om gaan.
 
Voor "en" komt nooit geen komma.
Héle oude en/of strakke stempel:
Kijk eens in de Schrijfwijzer. En dan laat ik de 'nooit geen' maar even rusten, want die is al aangepakt.

En verder ga ik in 2024 nét zo met mensen om als ik in 1970 deed. En ik was niet van plan om dat te veranderen, al was het maar omdat ik mij totaal niet kan vinden in de huidige mores.
 
Terug
Bovenaan Onderaan