pc upgrade, 250 á 260 €

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hallo,
Ik ga mijn pc upgrade voor €260 max
Nu heb ik dit, in het rood staat erachter wat ik wil upgrade:
Intel core 2 Duo E8400 3.0ghz
2gb <-> upgrade naar 4gb, zelfde type en meer geheugen
msi p43neo-f
hd3850 ati <->upgrade naar hd4870
antec 500 watt basiq <->hoop ik nog goed;)
tv kaart
dvd brander
eventueel als ik nog wat overheb, als ik de gamecube heb verkocht heb ik nog intresse in een blue-ray brander en speler, welke is de beste +-€100,00
Wat wil ik na de upgrade doen:
*gamen (gta IV high / ultra high als die uit is, ook bij crysis (warhead) en saints row 2 als die uit is)
*dreamweaver en photoshoppen.
Is dit dan allemaal mogelijk na de upgrade? en als het kan ook nog aansluiten op een 42" hd ready tv om te gamen
Welke hd4870 kan ik dan het beste nemen bij azerty, het geheugen kost €23,01 dus dan is er nog 236,99 over voor de hd4870 of moet er nog meer worden geupgrade?
Alvast bedankt,
Robincon:confused:

De eisen van GTA4 en Crysis zijn hoog. Een 42 inch scherm is leuk, maar dan wil je waarschijnlijk via hdmi de boel aansluiten op hdtv-resolutie (ik zeg zelf dat ik hier geen verstand van heb in combi met computers)
Ik ga me dan echt afvragen of je hardware dan wel zwaar genoeg is.

Maar buiten die hd ready tv om:
De HD4870 is een flinke stap tov een HD3850. Ik zou minimaal de 1 gig aanraden (dat schijnt met grote schermen wel prettiger te zijn dacht ik)
Geheugen: Je weet vast wel dat je vista 64 bits nodig hebt voor 4 gig. Anderzijds heb je wel wat aan 1 gig extra in xp of vista. Zeker wat betreft crysis.

Welk type/merk videokaart zouden jullie me aanraden, er zijn zo veel...
En azerty.nl moet ze verkopen, daar koop ik ook het geheugen

klopt, op tweakers staats 4 december

Laatst bewerkt:
nog een paar vraagjes
Zou in deze behuizing de hd4870 passen en een waterkoeling set??
Vraag 2: Net las ik op internet dat er volgende maand een nieuwe versie van de hd4870 uitkwam, klopt dit?

Alvast bedankt

ik hoor bij niemand :p

je hebt me al verteld van de hd4870, je kunt niet alles weten, van wc weten niet veel, dat merk ik op dit forum, ook op bep als ik die topics doorlees, maar kan waarschijnlijk een bigtower krijgen met wc, alleen moet ik nog voor op de processor zelf kopen... dan zit ik wel goed :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan