robincon
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 apr 2007
Hallo,
Ik ga mijn pc upgrade voor €260 max
Nu heb ik dit, in het rood staat erachter wat ik wil upgrade:
Intel core 2 Duo E8400 3.0ghz
2gb <-> upgrade naar 4gb, zelfde type en meer geheugen
msi p43neo-f
hd3850 ati <->upgrade naar hd4870
antec 500 watt basiq <->hoop ik nog goed
tv kaart
dvd brander
eventueel als ik nog wat overheb, als ik de gamecube heb verkocht heb ik nog intresse in een blue-ray brander en speler, welke is de beste +-€100,00
Wat wil ik na de upgrade doen:
*gamen (gta IV high / ultra high als die uit is, ook bij crysis (warhead) en saints row 2 als die uit is)
*dreamweaver en photoshoppen.
Is dit dan allemaal mogelijk na de upgrade? en als het kan ook nog aansluiten op een 42" hd ready tv om te gamen
Welke hd4870 kan ik dan het beste nemen bij azerty, het geheugen kost €23,01 dus dan is er nog 236,99 over voor de hd4870 of moet er nog meer worden geupgrade?
Alvast bedankt,
Robincon
Ik ga mijn pc upgrade voor €260 max
Nu heb ik dit, in het rood staat erachter wat ik wil upgrade:
Intel core 2 Duo E8400 3.0ghz
2gb <-> upgrade naar 4gb, zelfde type en meer geheugen
msi p43neo-f
hd3850 ati <->upgrade naar hd4870
antec 500 watt basiq <->hoop ik nog goed

tv kaart
dvd brander
eventueel als ik nog wat overheb, als ik de gamecube heb verkocht heb ik nog intresse in een blue-ray brander en speler, welke is de beste +-€100,00
Wat wil ik na de upgrade doen:
*gamen (gta IV high / ultra high als die uit is, ook bij crysis (warhead) en saints row 2 als die uit is)
*dreamweaver en photoshoppen.
Is dit dan allemaal mogelijk na de upgrade? en als het kan ook nog aansluiten op een 42" hd ready tv om te gamen
Welke hd4870 kan ik dan het beste nemen bij azerty, het geheugen kost €23,01 dus dan is er nog 236,99 over voor de hd4870 of moet er nog meer worden geupgrade?
Alvast bedankt,
Robincon