emoticons msn 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel warez wat je hier post he, want je moet er officieel voor betalen :confused:

Geplaatst door excelsior
Wel warez wat je hier post he, want je moet er officieel voor betalen :confused:
waar haal jij die wijsheid vandaan? ik heb nog nooit gehoord dat je voor emoticons moet betalen :confused: :rolleyes:

Als je ze hebt gedownload, en dan .... hoe breng je ze in MSN6?

Geplaatst door kdankers
Als je ze hebt gedownload, en dan .... hoe breng je ze in MSN6?

Je Unzipt de files! Dan ga je naar msn en klik je in het chatvenster op je smiley en dan ga je naar mijn emoticons... en dan kun je in dat venster via de knop toevoegen de smileys die je hebt geunzipped opzoeken op je hardeschijf en die toevoegen aan je smileycollectie op msn!

suc6

en ik heb er ook nog nooit van gehoord dat smileys illigaal zijn... dus keur dit topic gewoon goed...

Geplaatst door Killer

suc6

en ik heb er ook nog nooit van gehoord dat smileys illigaal zijn... dus keur dit topic gewoon goed...

En toch moet ik Excelsior gelijk geven.
Ik heb ook ergens gelezen dat je er normaal voor moet betalen. (nadat ik deze thread had opgestart)

Dus wanneer je wilt verwijderen,.................
Kijk hier .

Dus verwijderen maar.

Greetz Patrick

Geplaatst door patrickt

En toch moet ik Excelsior gelijk geven.
Ik heb ook ergens gelezen dat je er normaal voor moet betalen. (nadat ik deze thread had opgestart)
Greetz Patrick

maar natuurlijk ze kunnen overal geld voor vragen ringtones heb je ook als betaald maar je kunt ze op zat sites ook onbetaald halen ( legaal )

heb er nooit van gehoord dat je voor emoticons moet betalen mits je zelf witl natuurlijk ;)

Ik zie dit toch niet als illigaal! Net wat Tazman zegt!
Je kunt dan overal wel een illegale zaak van maken...

Veel mensen kopieeren ook de smileys van vbulletin of van het Tweakers forum over...
maargoed laten we er nie verder op ingaan ik vind het niets illigaals :)

OFF-TOPIC voor Excelsior: ik zag dat jij een wallpaper hebt met karikaturen van ADO? Kan je me die mailen of een link hiernaar plaatsen?
Sorry voor de off-topic!!!

Je bedoelt op dit forum ?
Heb wel dingen van ADO, maar die wallpaper is van Brazilië :confused: :D :thumb:

Geplaatst door tazman

maar natuurlijk ze kunnen overal geld voor vragen ringtones heb je ook als betaald maar je kunt ze op zat sites ook onbetaald halen ( legaal )

heb er nooit van gehoord dat je voor emoticons moet betalen mits je zelf witl natuurlijk ;)

Er zijn mensen die ervoor betalen :confused:

Laten we deze discussie maar staken over het betalen voor smilies.. waarom zou je in godsnaam betalen voor een paar kb aan gif / jpg bestanden.. doe ff normaal...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan