blauwe iconen

• Onderwerp starter Onderwerp starter monja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
monja zei:
ben een echte leek wil je me vertellen hoe ik dit moet doen?
dank je

Je hebt ergens rechtsboven op je toetsenbord Prt Scrn, en daaronder Sys Rq staan.

1.Laat het bureaublad volledig zien en druk dan Shift samen met die Prt Scrn knop in.
2.Open Paint
3.Druk daar vanboven op Bewerken en selecteer Plakken in het menu
4.De afbeelding komt nu op het scherm van Paint
5.Slaag de afbeelding op ergens waar je het niet vergeet door vanboven op Bestand te klikken en daarna op Opslaan als..
6.Sluit Paint
7.Open een internet browser zoals Internet Explorer en ga naar deze site: TinyPic
8.Klik op de site Bladeren.. en kies de afbeelding die je net hebt opgeslagen
9.Klik op de site Host Image, de afbeelding word nu geupload (op het web gekopieerd)
10.Beneden in de site zie je nu links de afbeelding en rechts vier tekstvakken
11.Klik op het tekstvak waar IMG naast staat en kopieer de tekst (Control + C)
12.Nu post je hier een bericht en plak je wat je net hebt gekopieerd in de inhoud van het bericht
13.Zet er eventueel nog commentaar onder of boven en klik Reactie plaatsen
14.KLAAR!

blauw iconen

r0o07t.jpg

heel hartelijk bedankt voor de zeer duidelijke uitleg.
volgens mij is het goed en kunnen jullie het nu lezen.
en hoop ik natuurlijk van mijn probleem af te komen.
hartelijk dank en groetjes
monja

Oh ja, scan je pc eens met Hitman Pro , het ziet ernaar uit dat je last heb, of gehad hebt van adware en misschien spyware aan die reclame op je bureaublad te zien. Ik kan het weten, een jaar geleden moest ik men hele pc leegmaken en Windows opnieuw installeren door veel van zo'n dingen, en nooit genoeg te scannen ;)

ja deed ook hitman maar krijg geen ander resultaat het blijft blauw.
ook als ik nu bij start open staat er steeds onlangs geinstalleerde programma's terwijl ik er niets nieuws opgeplaatst heb....blijven rare dingen die pc's of ligt het aan de mensen die erachter zitten?
groetjes
monja

Ik heb het zelfde probleem trouwens..... Als ik het op een ander pc dit doe
Klik eens rechts op een leeg gedeelte van je bureaublad > pictogrammen schikken op, staat daar een vinkje voor "webonderdelen op bureaublad vergrendelen"?
Krijg ik wel allemaal blauwe icoon achtergrond kleuren.... maar op de andere pc kan ik het ook niet voor elkaar krijgen.....:(

graag een oplossing.... :thumb:

groeten

Daniel

Ik begrijp nu pas wat er bedoeld werd met "blauwe iconen":confused:

In configuratiescherm, systeem, geavanceerd, instellingen, visuele effecten, vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad kun je deze aanvinken en dan is de achtergrond van de tekst van de pictogram transparant.

Voor mij is het nu gelukt

Eigenschappen voor beeldscherm > Bureaublad aanpassen > Website > daar voor gezorgt dat alles uitgevinkt was.... en dat werkte bij mij!

:thumb: :thumb:

Misschien wel wat voor Monja ?

Bij mij stond een line er bij dus een extra regel boven "Mijn huidige introductiepagina".... ik moest wel ff zoeken....!! hahaha

Laatst bewerkt:
Heb je 'webonderdelen op het bureaublad vergrendelen' bij Rechtermuisknop op desktop > pictogrammen schikken aanstaan.
Zo ja, schakel deze eens uit!

[Edit] Oplossing is al eerder aangedragen, zie ik nu pas.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan