Mediaspeler ter vervanging van dvd recorder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickos76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2010
Hallo,

Simpele vraag, staat eigenlijk al in de titel.
Is er een mediaspeler die een dvd recorder vervangt?
Dus kan een mediaspeler ook tv programma's opnemen zoals een dvdrecorder dat kan?
Zo ja, welke mediaspelers zijn dat?
Ik heb namelijk mijn dvdrecorder (met ingebouwde harde schijf) stuk en voordat ik een nieuwe koop is het misschien een goede afweging om een goede mediaspeler te kopen.

Groeten
Rickos

Ziet er allemaal heel mooi uit maar ik heb toch nog een vraag.

Ik ben dus op zoek naar een apparaat dat ik aansluit op mijn binnenkomende coax signaal. Zodat ik met het apparaat tv uitzendingen kan opnemen, net als een dvd recorder dat kan, en daarnaast ook nog (het liefst draadloos) media kan afspelen vanaf mijn pc.
Als optie zou het mooi zijn als ik er ook een dvd in af kan spelen maar dit zou dan eventueel ook via mijn pc kunnen.

Zitten mijn wensen dan allemaal in bovengenoemde apparaten?

Ik ben toch wel erg onder de indruk van de A.C. Ryan Playon! DVR HD.
Ziet er mooi uit en schijnt alles te spelen. Alleen is mij niet helemaal duidelijk of dit apparaat mijn dvdrecorder kan vervangen.
Kan ik met de Ryan al mijn zenders opnemenen die via de kabel binnen komen? Dus naast Ned 1, 2 en 3 ook RTL 4, 5 SBS6 etc. Ik heb het dus niet over tv zenders via een schotel of een digitaal pakket van een tv provider, gewoon de standaard 30 zenders die je huiskamer binnen komen.

Groeten

Hoi,

Er zijn twee types:

ACR-PV75100
Tuner: Analog + Digital DVB-T Tuner
en
ACR-PV75120
Tuner: Dual Digital DVB-T Tuner

De eerste heeft dus een analoge tuner en doet wat je wilt: de 'gewone' zenders opnemen.

Sinds vorige week in het bezit van de AC Ryan Playon met ingebouwde tuner en 1 Gb harde schijf.
Geweldige keuze tot nu toe.
Hij neemt alles op wat ik wil en speelt bijna alle video types af.
De ventilator is hoorbaar maar niet storend.

Top apparaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan