Hoi IK heb een probleem mijn dvd brander in mijn laptop ken soms geen lege dvd's. Hij heeft het altijd gedaan maar nu als ik er 2 of meer lege dvd's inleg wordt hij gewoon niet herkent. en dan doe ik er weer 1 in en die doet het wel raar is dat,waar ligt dat aan kan toch geen foute dvd's zijn dan is het wel veel foute dvd's.
Ik gebruik platinum dvd+r.
En het rara ook is als het toch lukt om er een te laten herkenen dan schijf ik er een en dan wil kijken of ie het doet op mijn laptop dan wordt ie ook niet herkent dat heeft ie nooit gedaan waar ligt deze problemen aan.
Ik weet miet welke merk brander het is in mijn lpatop waar kan ik dat vinden. Ik heb wel al wat gezien onder apparaten beheer en dan onder dvd-/cd roms stations Daar onder staat dan.
hl-dt-st dvdram gt30n sata cdrom device.
Dus ik weet niet of dat het merk is van mijn dvd branedr in mijn laptop.
Nou ik hoop dat iemand een verklaring heeft voor mijn probleemen.
Gr Daantje
Ik gebruik platinum dvd+r.
En het rara ook is als het toch lukt om er een te laten herkenen dan schijf ik er een en dan wil kijken of ie het doet op mijn laptop dan wordt ie ook niet herkent dat heeft ie nooit gedaan waar ligt deze problemen aan.
Ik weet miet welke merk brander het is in mijn lpatop waar kan ik dat vinden. Ik heb wel al wat gezien onder apparaten beheer en dan onder dvd-/cd roms stations Daar onder staat dan.
hl-dt-st dvdram gt30n sata cdrom device.
Dus ik weet niet of dat het merk is van mijn dvd branedr in mijn laptop.
Nou ik hoop dat iemand een verklaring heeft voor mijn probleemen.
Gr Daantje