willen julie mijn recepten site chekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja nog bedankt maar ik maakte deze site voor iemand die het zo wou ""indies"" raar maar waar ben in een webdesign boek van het magazine webdesigner

Hoi pascalboy,
In de css staat een lettertype "wasco sars". Dat bestaat niet, het moet zijn "wasco sans". Het "sans" is Frans (= "sans serif" = "zonder schreef"), en betekent dat het letters zijn zonder ophaaltjes (schreefloos).

Maar ... de "Wasco Sans" (hier te zien, onderaan) is een Microsoft lettertype, dat niet alle computers aan boord hebben, en ook lang niet alle Windows-pc's er op hebben staan. Ik heb 'm bijvoorbeeld niet op mijn WinXP-Pro, en zie nu de Times New Roman ervoor in de plaats.
Wat er het meest op lijkt, is de "Arial Rounded MT Bold".

Het beste kan je daarom een afvalrace organiseren d.m.v. de css:
Code:
.grijs {
	font-family: "Wasco Sans", "Arial Rounded MT Bold", Arial, Helvetica, sans-serif;
	color: #999;
}
Oftewel: als de bezoeker geen Wasco Sans op z'n kast heeft staan, wordt naar de afgeronde Arial gezocht. Is die er ook niet, dan de gewone Arial. Als ook niet, dan de Helvetica. Als ook niet, dan het algemene schreefloze lettertype dat op de computer geïnstalleerd is (en dat is het eindpunt: dat is er altijd!).

Met vriendelijke groet,
CSShunter

O ja, er staat: Weklom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan