Web acces gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Rene,

Deze aanbieder is een betaalde aanbieder van Exchange service. Ik gok er op dat je nu gewoon met je eigen account (prive) van email hier op in wilt loggen?
Dit zal niet gaan werken.
Of misschien heb je via je werk een mail adres en gebruiken hun deze aanbieder, dan zou je met je mail adres en inlog gegevens hier wel kunnen inloggen.

Alhoewel het woord 'access' in de vraag zit, is dit natuurlijk geen vraag voor MS Access. Ik zou hem bij een mailforum zetten, als ik TS was...

Wat bedoel je met TS ?
En hoe kan ik de vraag verplaatsen naar ander topic ?

Met TS word bedoeld Topic Starter, of anders gezegd, dat ben jij.
Je kunt zelf de vraag niet verplaatsen, dit mag een Moderator doen. Dat zal ook gebeuren.
Maar goed, mijn vraag nog gelezen aan je?

Ik dacht al dat het betaalde service was. Ik wildit gaan gebruiken voor mijn prive mail omdat ik outlook niet op mijn laptop wil omdat ik die al op mijn desktop heb draaien en op mijn Iphone de mail kan lezen.
Ik heb een andere oplossing via extern buroblad kan ik outlook gebruiken.

Bedankt voor het antwoord dat het dus een betaalde service is.

Maar elke mail en internet provider heeft een web mail functie. Dus je kunt altijd en overal inloggen op je mail met de laptop.
Mag ik vragen zijn de desktop en laptop Apple producten? Dan kun je namelijk heel makkelijk overal de zelfde accounts toevoegen in Mail en evengoed overal gewoon alles lezen. uiteraard kan dit ook met Windows omgeving.

Ik heb op bij de pc laptop windows 7 staan.
Webmail van ziggo hangt vaak vast na inloggen bij 70 %
Ik heb ziggo mil ook op mijn iphone staan daar is het zo dat ik de mail die ik als pusch bericht op mijn krijg die blijven op de server staan bij ziggo als ik dan 2 dagen later outlook open dan krijg ik ze daar ook binnen, alleen heb ik dan niet in outlook en iphone het zelfde staan net zoals de prullenbak of verzonden items vandaar ik dat ik dat dat bovenstaand kon maar helaas is betaald dan hou ik het gewoon zoals ik nu doen met als extra dat ik externe buroblad heb via laptop naar desktop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan