Geen internet met kabel, wel met draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

L00K3R4

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Hi all,

Na 'n rotte HDD (bleek DOA te zijn) zit ik nu met een (klein) internet probleempje...
Mijn internet via de kabel werkt BOVEN niet (als de PC beneden staat werkt het wel, maar dan ook met een andere kabel)... De kabel (BOVEN) wordt wel herkent maar Windows 7 (Ultimate x64) geeft de volgende foutmelding: "LAN verbinding 2 heeft geen geldige ip configuratie". Als ik via een stick werk is het geen probleem maar wel erg traag aangezien mijn kamer een 'dode hoek' is voor ons internet... (versterkers er tussen plaatsen heeft op de een of andere manier nauwelijks tot zelfs geen zin...). Iemand dus een idee hoe ik mijn kabel probleem kan oplossen?

verwijder eens je driver en instaleer je driver eens opnieuw ik heb dit probleem in de loop van de week ook gehad en dat was opgelost met het volgende te doen ik heb dan ook naar de site van mijn leverancier geweest en daar de nieuwste driver gedownload

Eerst maar eens melden:
a. Welke router(-modem) zijn beide netwerkkabels op aangesloten (die van BENEDEN en die van BOVEN). Noem merk + type
b. In welke aansluitingen zitten respectievelijk netwerkkabel BENEDEN en netwerkkabel BOVEN? Noem aansluitnummer/-aanduiding op je router(-modem) én het kleurtje van die aansluiting op je router(-modem).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan