Ok, mijn urenregistratie is klaar, ik moet het enkel nog netjes in een rapport krijgen. Nu heeft sesam mij al een mooi rapport aangeleverd gehad (rapport1), maar nu zou ik daar nog de totale gewerkte uren per dag aan willen toevoegen. Deze query is al gemaakt en sluit nu ook de overlappende uren uit.
Wat ik me nu afvroeg is of iemand mij nog kan helpen om de totale uren, in de periode die ik opzoek onderaan het rapport te krijgen? Rapporten zijn iets minder mijn ding, aangezien ik hier normaal niet mee werk.
Ik geloof nooit dat dit veel werk is, aangezien dat de query al bestaat. Misschien moet er nog een nieuwe relatie gemaakt worden? Als iemand me hier nog even mee kan helpen, alvast bedankt!
In bijlage de db mét berekening van overlappende uren.
naam = wouter
pasw = 1
Wat ik me nu afvroeg is of iemand mij nog kan helpen om de totale uren, in de periode die ik opzoek onderaan het rapport te krijgen? Rapporten zijn iets minder mijn ding, aangezien ik hier normaal niet mee werk.
Ik geloof nooit dat dit veel werk is, aangezien dat de query al bestaat. Misschien moet er nog een nieuwe relatie gemaakt worden? Als iemand me hier nog even mee kan helpen, alvast bedankt!
In bijlage de db mét berekening van overlappende uren.
naam = wouter
pasw = 1
Bijlagen
Laatst bewerkt: