E-mail verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal even een vraagje, ik kan mijn ontvangen post niet meer verwijderen, dus mijn( postvak in) komt wel aardig vol te staan, normaal moet je die gewoon kunnen verwijderen naar verwijderde items maar het gaat niet meer iemand een idee hoe dat komt?
 
Geplaatst door melaniem
Hallo allemaal even een vraagje, ik kan mijn ontvangen post niet meer verwijderen, dus mijn( postvak in) komt wel aardig vol te staan, normaal moet je die gewoon kunnen verwijderen naar verwijderde items maar het gaat niet meer iemand een idee hoe dat komt?

Das heel erg raar misschien te lang niet in postvak gekeken, anders verwijder je toch je aanmeldingsnaam en maak je een nieuwe aan?
 
Ik heb dat nu geprobeerd maar dat gaat dus ook niet, als ik mijn post verwijderd dan komt het wel bij verwijderde item's te staan maar ze blijven ook in m'n postvak staan???????
 
Geplaatst door melaniem
Ik heb dat nu geprobeerd maar dat gaat dus ook niet, als ik mijn post verwijderd dan komt het wel bij verwijderde item's te staan maar ze blijven ook in m'n postvak staan???????


Doe niet moeilijk en maak gewoon een nieuw profiel aan
 
Geplaatst door melaniem
leg even uit hoe dat moet a.u.b.

Je weet toch hopelijk wel hoe je dit profiel waar je postvak bij vastloopt, heb aangemeld. Gewoon op msn.com.
 
ok maar dat heeft toch niets met mijn outlook express te maken want daar gaat het nu juist om, mocht het daar mee te maken hebben dan hoor ik het wel van je
 
re: verwijderen postvak in

Hallo Melaniem,

Misschien lukt het op de volgende manier om de berichten uit je postvak in te verwijderen:
Ga naar je windows directorie\application data\identities\nummer?\postvak in.

Groetjes Tonia
 
Wanneer je in postvak In, je ontvangen berichten aanklikt, zou je ze met delete moeten kunnen verwijderen. Ook kun je ze openen en dan verwijderen. Heb je ook geprobeerd om via slepen, je geselecteerde berichten naar verwijderde berichten te brengen? Je kunt met Ctrl en aanklikken, alle te verwijderen berichten selecteren en in één klap naar verwijderde berichten slepen.
Die map kun je dan via bewerken legen.
 
Nee niets werkt ik ben maar overgestapt op microsoft outlook daar werkt alles nog wel goed, maar het vreemde is dat het bij andere gebruikers van mijn pc alles wel goed werkt, dus die kunnen berichten in het postvak in wel verwijderen................
fred
 
Re: postvak in verwijderen

Laat je computer eens scannen door een online virusscanner, bijv. housecall.
Kan nooit geen kwaad
 
Ik kom hier echt niet meer uit ik heb zelfs XP al opnieuw geinstaleerd maar dat was dus ook voor niets, het is toch vreemd dat het alleen bij mij is en niet bij die andere gebruikers????
 
heb je dit ongeveer zo staan ??

MWSnap003_21218727227_800594.jpg
 
Heb je bij tabblad algemeen op voorbeeld wel aan gevinkt dat het je standaard email programma is ?? omdat je aan geeft dat je zowel outlook expres als microsoft outlook op je pc hebt .
Ga anders even naar configuratiescherm>software>windowsonderdelen tovoegen en verwijderen en verwijder daar je outlook express om hem later weer toe te voegen .

Mar ik denk als je de eerste optie doet dat het misschien al genoeg is (hoop ik )
 
Laatst bewerkt:
Roby je bedoelt waarschijnelijk bij programma's voor het afhandelen van berichten?? dat staat vanonder bij algemeen, als dat zo is gaat dat dus niet want daar kan je niets aanvinken, en het staat daar licht zwart aangegeven ik kan het zelfs niet eens instellen als standaard????????
ik zal nu jouw 2de optie proberen je hoort er nog van...
 
naar aanleiding van de vraag van tuurke hier wil ik het stap voor stap nog eens met je doornemen .

Zorg eerst dat jouw email account je standaard account is .
Sluit nu je outlook express af (wel doen hoor!!!)
Ga nu naar je verkenner en klik daar boven op extra>mapotie`s>tabblad weergave en scrol naar beneden en zet de optie verborgen bestanden en mappen weergeven : aan .
Ga nu in je verkenner naar C:/ Documents en settings> nu je profielnaam > Local Settings> Application Data> Identities> {A91DF373-67FE-4041-832D-C29E0F70AE89} > Microsoft>Outlook Express en verwijder daar je map postvak in en je map verwijderde items , die komen nade hand gewoon weer terug .
Zorg wel dat je outlook uitstaat anders werkt deze handeling niet .

p.s dat nr wat ertussen staat hoef niet hetzelfde te zijn :D

Succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan