E-mail met bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
1.958
Hallo iedereen: ik heb een probleem, kan geen e-mail met bijlage, versturen, als ik een nieuw bericht maak en aan mij zelf verstuurd gaat dit gewoon wel. maar zodra ik er een bijlage in doet,gaat het niet mail blijft dan hangen op een paar blokjes, en geeft later een foutmelding aan verbinding onverwachts afgebroken,bla bla bla. fout 0x800ccc0f. hoe kan dit zonnet familie, of ligt dit aan de server, misschien nog andere personen met het zelfde probleem? bijv dank!
 
Ik heb niets veranders dat is juist zo vreemd, ik heb ook norton uitgezet even, om te kijken of het daar aan lag, maar als ik de uitgaande mail niet scan dan doet hij het ook niet! firewall is ook uit< maar bedankt zover, ik zal het progje van jou nog wel even verder bestuderen! en alles verder nalopen<.bedankt!
 
Server

Hoi,

Het kan zijn de de mailserver er tijdelijk niet lekker bij ligt. Heb dat een paar weken geleden ook gehad.. was zelfs onmogelijk om post te versturen of te ontvangen...
 
nou ik wacht wel even af! inkomende mail is geen probleem! uitgaand stopt gewoon, en krijg een foutmelding! ik snap er geen kl... van. met of zonder virusscanner, heb ik de virusscaner aan geeft de scanner wel een fout dat mail server onverwachts de verbinding heeft verbroken!:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan