RealNetworks Dynamic App Launcher wil steeds connectie maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtually

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Berichten
540
ZoneAlarm geeft de melding dat RealNetworks Dynamic App Launcher het internet op wil zonder dat ik RealPlayer aan hebt staan. ZoneAlarm blokkeert hem wel, maar ik heb bij RealOne zitten zoeken waar ik kan instellen dat ie niet automatisch het net op wil, verder vind ik het vreemd dat ie zelfs als RealOne niet openstaat toch het net op wil.

Waar kan ik dit veranderen???
 
Waarschijnlijk staat de schedular van real nog aan. Wanneer je met taakbeheer naar de lopende processen kijkt zie je dan realsched.exe staan. Met een programma als "startup manager" kun je dit eventueel uitzetten.
 
Ik heb RealOne maar gedelete, ik kon nergens die scheduler vinden in mijn taakbeheer en er zijn nog genoeg andere players, die beter zijn dan RealOne

Grtz
 
virtually,
Probeer dit even:

Open de realplayer even.
Ga naar viuw-preferences-general-settings- en vink uit "enable start center".

Is dan je probleem opgelost?
 
Hi Saldos kan niet meer, ik heb RealOne gedelete, maar voor zover ik me kan herinneren had ik dat al gedaan, dat is namelijk het eerste wat ik altijd doe, naar preferences gaan en alles uitvinken wat automatisch connecties wil maken.

Ik heb nu een veel betere player (had ik al) en nl. JetAudio5.1 plus, zou je eens moeten uitproberen.

Hier wat meer info

http://www.jetaudio.com/products/jetaudio/index.html

Heeft echt zoveel opties meer dan RealOne en Mediaplayer!!


Grtz
 
Laatst bewerkt:
Die JetAudio5.1 plus ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan