nieuw scherm in internet explorer opent klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

fhh

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2004
Berichten
48
Sinds een paar dagen heeft internet explorer bedacht dat als ik een scherm open in IE dit heel klein gebeurt. Hierdoor ziet mijn popupkiller het als een popup en knalt hem er meteen uit. Nu werk ik heel omslachtig met popupkiller uitzetten, nieuw venster openenen en dan popupkiller weer aan.
Maar waar vind ik in internet explorer de optie om alle vensters gemaximaliseerd te openen?
Ik hoop dat iemand de oplossing voor me heeft.
 
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
bedankt :)

Deze tip heeft geholpen. Het werkt weer helemaal zoals het moet. Bedankt!!!!!
 
Vraag

Ik heb een pagina die heet mypip.nl daar heb ik allerlei sites op staan die, als ik het met linkerkant muis aanklik zich opent. Echter klik ik op de desbetreffende site met linkerkant muis dan komt er linksboven een klein scherm van 5x5, klik ik met rechtermuisknop op de site, en dan op openen dan komt er een groot schermvullend scherm. Klik ik met rechterkant muis op site en open in een nieuw venster is hij ook schermvullend. Wat kan ik doen dat als ik gewoon met mijn linkerkant van de muis de site aanklik hij schermvullend opent?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan