Windows afmelden via snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Berichten
621
Beste allemaal, ik zou het liefst op mijn bureaublad een snelkoppeling willen waarmee ik mijzelf als actieve gebruiker af kan melden. Met XP is dit heel simpel te realiseren door 'shutdown.exe -l' als commando op te geven. Bij 2000 werkt dit echter niet. Weet iemand of het op eenzelfde makkelijke manier met 2000 kan of heb ik hier een geavanceerd programma voor nodig als PSShutdown?

TNX, GRTZ fun_surfer.

P.S.: de PC staat op mijn werk dus ik kan het niet direct uitproberen...
 
Elisa, bedankt voor je reactie, ik heb de beiden progjes gedownload maar ik zoek meer het directe commando als ik in mijn vraag heb beschreven... Mocht er geen reactie komen bekijk ik welke van de 2 het meest aan mijn wensen voldoet.

TNX again, fun_surfer.
 
Beste Elisa, ik heb ze allebei geprobeerd en ze zijn allebei bijzonder effectief. Mocht je wat meer in willen kunnen stellen kun je ook AMP WinOFF gebruiken, deze had ik nog op mijn hd staan en heb ik ook maar weer eens geraadpleegd. Ik zocht eigenlijk het commando en wilde in eerste instantie niet een extra proggie hiervoor installeren maar dit is voor de toepassing waar ik het voor wil gaan gebruiken misschien toch wel de beste oplossing. Bedankt voor je tips!

GRTZ fun_surfer.
 
En welke is het nu geworden?
Anders ga ik ook zoeken naar die AMPwinoff :)
 
Ik denk dat AMP WinOFF de meest geschikte is voor wat ik er door wil laten doen. De link staat in mijn eerdere bericht, ik weet niet meer waar ik hem oorspronkelijk vandaan heb maar dat zal vast in de readme staan.

GRTZ fun_surfer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan