antispyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
op zoek naar effectieve anti-spyware

Ik ben op zoek naar een goed anti-spywareprgramma waarmee ik niet alleen kan verwijderen maar dat de "rommel" buiten de deur houdt. Ik gebruik Spyblaster, Spysweeper en Spybot. Daarmee kan veel verwijderd worden mar niet tegengehouden. Is het pas verschenen Ad-Aware PLus daarvoor een goed progrmma? En wat gaat Microsoft zelf doen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruut
 
Laatst bewerkt:
Zonder enige twijfel is dat SpywareBlaster.
Zie ook even het nieuws van helpmij.nl
 
wynand zei:
Adware + draait ook wel goed hoor

Maar die voorkomt niets.
Die haalt het achteraf pas weer weg.
't Is vroeg, maar wel een beetje lezen hoor :)
 
Overigens heetf Microsoft ook een programma.
Microsoft anti Spyware.
Doet z'n werk, maar wees erg voorzichtig met wat die er allemaal af wil gooien.
Dus maak herstelpunt!!!!!!!
 
En zoals in deze vraag al eerder werd gezegd kijk op de frontpagina.
Daar is Ewido te koop.......een hele goeie.
 
microsoft anti spyware, hebt voorkomen, verwijderd, alles ok, maar ja tis van microsoft he :mad: :evil: :D
 
mijn keuze is toch wel ad aware pro, die heeft ad watch een tool die constant je register in de gaten houd op momenten dat er een progje data in wilt zetten of wilt wijzigen, super dus! een soort portier en daarachter de schoonmaakploeg! :thumb:
 
Iedereen vind het misschien slechte software omdat het van Microsoft is he, maar MS Antispyware draait als een zonnetje op mijn systeem en werkt constant in tegenstelling tot Spybot en Adaware die slechts scanners zijn. (hun gratis versie dan toch)

Als er spyware in een installatieprogramma zit, en het wordt geinstalleerd dan blokkeert MS AntiSpy dat onmiddelijk. Het houdt je register in de gaten en voor elke verdachte handeling die er gebeurd, moet je toestemming verlenen voor die doorgaat. Dus niks dan goeds over dat programma wat mij betreft! :love:

[download hier]

James :)
 
Is er iets mis met de server van security.nl?
En over de inhoud van die linkjes, ik heb niet gezegd dat ik enkel MS AntiSpyware gebruik... :)

James :)
 
ruut zei:
Ik ben op zoek naar een goed anti-spywareprgramma waarmee ik niet alleen kan verwijderen maar dat de "rommel" buiten de deur houdt. Ik gebruik Spyblaster, Spysweeper en Spybot. Daarmee kan veel verwijderd worden mar niet tegengehouden. Is het pas verschenen Ad-Aware PLus daarvoor een goed progrmma?
SpywareBlaster houdt wel degelijk rommel buiten de deur. SpySweeper ook en Spybot ook tot op zekere hoogte (mits TeaTimer is ingeschakeld). De nieuwste versie van SpySweeper (4.5) scoort erg goed in de tests, zowel wat het verwijderen als de preventie betreft. Ook de Ad-Watch die in Ad-Aware Plus en Pro zit werkt preventief, door te waarschuwen als er iets in het register veranderd dreigt te worden. SpySweeper en AdAware Plus en Pro zijn niet gratis. Een gratis programma dat real-time protectie geeft is SpywareGuard (zie link in mijn vorige bericht).
 
teatime spybot

Buffy reageerde met dat Spybot 4.5 ook een goed programma is. Ik heb dat. Je schreef: mits teatime is ingesteld. Bedoel je realtime of teatime. En kun je mij vertellen hoe ik dat instel of is dat een standaardinstelling.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruut
 
Buffy zei dat Spybot Search and Destroy ook een realtime beveiliging heeft, mits "tea-timer" is ingesteld.
 
spyware spybot opgelost

OK, Teatimer ingeschakeld, Hiermee is de vraag opgelost. Bedankt.
Groet, Ruut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan