HELP! The Godfather uit de auto stappen?....

Status
Niet open voor verdere reacties.

HEstier

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
104
Ik heb The Godfather spel gedownload alles doet het maar als ik dan begin met het spelen is de besturing van het muis heel slecht en de blangerijkste kom ik mijn auto niet uit. en daardoor kan ik niet verder dan missie 3 . Kan iemand mij helpen ?Hoe zit dat ?...bedankt:confused:
 
Legale spel kopen, want de crack werkt (nog) niet goed en daarom kan je niet uitstappen;)

Rve123:)
 
:D ik weet dat er ee oplossing vor is, zal hem even proberen op te zoeken stond op een torrentsite
 
dit zijn eventuele mogelijkheden:
bron verwijderd

DO NOT USE NO CD CRACK! I cannot find one that works correctly. After you install the game download the mini image its called MI-GTG.mdf and MI-GTG.mds from www.ikmoetdehuisregelsweereenslezen.com

Just mound the mds mini image on daemon and play. I didnt have to use a safedisc hide or anything. This is like the best game ive ever played by the way.
------------------------
Okay guys, this game works fne and you don't need a crack, and you don't need some image fix.

Mount the image (I used Alchohol120%) and install, then run sd4hide.exe (this didn't come with it...I got it a while ago to play Most Wanted) and then start the Godfather.

I just finished that level where I had to drive home being chased by the cops and I got out of the car just fine when it was burning.

hier kom je er miss wel mee uit, heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, en die sd4hide.exe die heb ik zelf ook(most wanted) zeg het maar als je die wilt hebben dan stuur ik die wel:love:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey JgroteB,

werkt die manier dan bij jouw? ik heb het wel geprobeerd maar het lukt bij mij niet om een of andere reden....

Ook heb ik het volgende probleem:

heb ik het spel gespeeld en dan ga ik eruit gewoon terug naar windows....paar uur later wil ik het spel weer opnieuw opstarten en dna blijft het beeld zwart en krijg ik dus niks te zien...(enige oplossing om het spel dan nog te kunnen spelen is de-installeren en opnieuw installeren).......maarja dat schiet niet op !!!

hoop gauw te horen van jullie
groetjes
 
tis al gelukt....super game

Okay guys, this game works fne and you don't need a crack, and you don't need some image fix.

Mount the image (I used Alchohol120%) and install, then run sd4hide.exe (this didn't come with it...and then start the Godfather.

Kan gewoon lekker spelen : in en uit auto's stappen en hij start nu ook gewoon iedere keer goed op. Dank u wel voor de hulp.

Gr Gino
 
Dé oplossing!!

Hey mense,

ik heb hier de crack die het perfect doet. ook dat probleem met die deuren heb je er niet mee. alleen deze crack vervangen door het .exe bestand en spelen maar!! :D
nix met images en deamon of alcohol. gwoon cracken. veel plezier ermee!!

edit: link verwijderd -- zie de huisregels -- KwarK

Peasz,

Alpstarr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan