Could not perform end of Disc-at-once

Status
Niet open voor verdere reacties.

sh704028

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
Could not perform end of Disc-at-once,

hallo, kan iemand mij uitleggen wat er fout gaat bij het branden van een DVD als ik op het allerlaatst deze melding krijg.

[19:18:25] NeroVision 19:18:20 #31 CDR -1122 File WriterStatus.cpp, Line 167
[19:18:25] NeroVision Unable to recover TOC
[19:18:25] NeroVision E: ASUS DRW-0402P/D
[19:18:25] NeroVision
[19:18:25] NeroVision 19:18:20 #32 TRANSFER -24 File WriterStatus.cpp, Line 167
[19:18:25] NeroVision Could not perform end of Disc-at-once

Het branden ging goed tot het afsluiten van de DVD.
Ik heb de hele Error log ook nog bewaard dus als een van jullie die wil zien kan dat.

Gr. Ruud

er staat unable to recover TOC ... dus hij kan de geschreven gegevens al niet terug uitlezen ...
heb je dat met alle schijfjes die je bakt ? dan is er toch wat mis met je brander ...

Met de laatste 2 die ik heb gebrand heb ik dit.

ik brand niet zo veel DVD's van daar.

gr. ruud

wel met dvd's en niet met CDr's ?
is wel vreemd, wat probeer je precies te branden op die dvd's ?

Ben je toevallig op ander merk dvd over gegaan.

Mijn CD's brand ik met een andere cd brander,

Ik heb een film in AVI bestand gedownload, het zijn 14 tekenfilms van Tom en Jerry die ik verdeel in hoofdstukken met Nero Vision.
Als ik ga branden begint Nero met omzetten en branden, en op het allerlaatste moment gaat het dus fout.

Ander moet je nero verwijderen en opnieuw installeren, misschien help dat.

Nero al een keer opnieuw geinstaleerd,

heb net even een audio cd gebrand en dat is gelukt

De oplossing,

branden is stuk,

brand wel cd-rom's maar bij DVD's gaat het fout,
nieuwe branden gekocht,
brand weer als vanouds.

bedankt voor alle tips en hints

gr. ruud

Ik heb precies dezelfde 'ellende' alleen ht gekke is bij mij dat ik wel of mijn dvd rw's kan branden, maar heb nu nieuwe DVD+R gekocht en iedere keer komt ie met die melden could not ...blba bla disc at once. Enig idee, ligt het een het merk Dvd's soms?

Of hebben jullie echt het foutrapport nodig? Ik kan nog wel één dvdtje weggooien ...als het maar opgelost is.

Bedankt!

er zijn dus branders die een bepaald merk of soort niet kennen, en daar dus niet mee overweg kunnen, meestal helpt een firmware update van dat station, en is het probleem opgelost - let wel, er zijn een reeks dvd branders die enkel de +R aankunnen en niet de -R en omgekeerd (NEC & HP hebben zo modellen)

foutrapport is altijd handig, zo kunnen we ineens het model van het station zien enz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan