RTHDCPL.EXE Ongeldige verplaatsing van systeem DLL bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

krooked rider

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
75
Hallo,

Ik weet bij God niet wat dit is, maar dit leek mij de juiste plek om mijn probleem neer te zetten. :(
Na het installeren van enkele up-dates kwam bij het opnieuw opstarten de volgende melding naar voren:

System-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig, omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\systeem32\HHCTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.

Maar ik weet dus niet wat een een DLL bestand is of wie mogelijk mijn leverancier is of wat de oorzaak hiervan is. Wie kan mij helpen met dit probleem???????? :confused:
 
Ongeldige verplaatsing na update Microsoft

Ja, ik heb sinds gisteren de zelfde foutmelding. Voor mij is dit iets waarmee ik absoluut geen raad weet. Wie wel????

Via het advies van Harry Snor, om naar Microsoft te gaan, heb ik een reparatiepatch kunnen downloaden. Het probleem lijkt verholpen.

Mijn dank, Harry!!!
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Het was me weer een genoegen !

Greetz,

Harry.
 
Hoi, bedankt voor de link naar Microsoft, nu heb ik het probleem met de pc van mijn zustje kunnen oplossen.
Het werkt prima.
 
dll 32

Hoi harry snor bedankt voor je info want bij mij is het ook opgelost nogmaals bedankt.:D :D :D
 
-

thanks harry
ik besloot eerst maar geen aandacht aan het probleem te schenken mischien gaat het wel vanzelf over en anders probeer ik het wel weg te krijgen met msconfig en dan tabblad opstarten, het viel me wel op dat de realtek audio manager het niet meer dee maar ik dacht niet dat dit verband had met deze melding,toen zag ik toevallig dit forum topic
ahum het brobleem is nu dus opgelost dus nogmaals thanks harry
 
ik heb hetzelfde probleem, wat moet ik doen?

Hallo,

Ik weet bij God niet wat dit is, maar dit leek mij de juiste plek om mijn probleem neer te zetten. :(
Na het installeren van enkele up-dates kwam bij het opnieuw opstarten de volgende melding naar voren:

System-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig, omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\systeem32\HHCTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe versie.

Maar ik weet dus niet wat een een DLL bestand is of wie mogelijk mijn leverancier is of wat de oorzaak hiervan is. Wie kan mij helpen met dit probleem???????? :confused:
 
Hoi !

Lees hierboven (tweede post) de oplossing !

Greetz,

Harry.
 
aangezien er een probleem en een oplossing staat lijkt het me overbodig steeds te melden dat het probleem opgelost is, dus maar dicht dan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan