windows dancer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dag00se

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Berichten
90
ik heb een probleem met windows dancer,als ik de dancer selecteer danst deze wel.
maar als ik met muziek dit in werking wil zetten, geeft het programma een fout melding aan dat deze geen geluid heeft ondekt ?
Kan iemand mij misschien helpen hoe dit werkt graag stap voor stap uitleggen,ik heb al zitten klooie maar ik krijg het niet voor elkaar ??:confused:
 
Ik ken het programma niet, kan niet zo goed dansen:D , maar, kun je nergens instellen welke geluidsbron het programma moet gebruiken?
 
nee ik weet ook niet welk geluidsbron ik moet gebruiken of moet aan geven.
daar ben ik dus al een tijdje mee bezig geweest bij geluidsinstell maar kan niets vinden.
 
Nog steeds ben ik geen stap verder met windows dancer (onderdeel van windows media center )
wat links geprobeerd en wat downloads ook geprobeerd niets helpt om windows dancer tijdens de muziek te laten dansen :confused:
dus mocht iemand wat weten hoe dit programma precies werkt, laat het me weten a.u.b.want ik weet het niet meer :(
 
heb je onderstaande gelezen in die link van mij??

Oorzaak
Mogelijke oorzaken van dit probleem zijn:
• Uw geluidskaart is niet correct geconfigureerd.
• De geluidskaart in uw computer is niet compatibel met Plus! Dancer of Windows Dancer.
 
je ik heb het gelezen...
mijn geluidskaart is gewoon goed,niks mis met deze functie.

(• De geluidskaart in uw computer is niet compatibel met Plus! Dancer of Windows Dancer.)
wat je aangeeft...: is hier geen programmatje voor ofziets zodat het wel werkt ?

is toch gewoon raar,dit programma hebben en dan werkt het niet met wmc 2005 ? :(
 
Het hoort er wel mee te werken. Wordt overal aangegeven.
Je zegt: mijn geluidskaart is gewoon goed! Mag ik vragen wat voor een geluidskaart je hebt?


Onderstaande stond op de site van Microsoft.
Windows Dancer als onderdeel van Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005
U kunt dit probleem oplossen door de update voor Windows Dancer te downloaden en te installeren.

U kunt het volgende bestand downloaden van het Microsoft Downloadcentrum:
Het updatepakket voor Windows Dancer nu downloaden. Als u meer informatie wilt over het downloaden van Microsoft-ondersteuningsbestanden, klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
119591 (http://support.microsoft.com/kb/119591/) Microsoft-ondersteuningsbestanden via Online Services downloaden
 
Laatst bewerkt:
ik heb het updatepakket gedownload,maar het programma wind dancer werkt nog niet helemaal correct.
geluid is nu wel gedecteerd,maar als ik alleen aangeef tijdens muziek weergeven blijft de persoon/danser continu dansen.
Dus het werkt ook niet synchroon...
dus ik denk dat de instell niet helemaal goed is ...

hoe stel ik dit in ...?
 
Aangezien ik het programma niet ken en Vista heb hoop ik dat iemand anders je kan helpen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan