• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

emailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliet295

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
van de week heb ik mijn documeten verwijderd daarin zat een lijst in excel met ruim 5000 email adressen van klanten deze ben ik nu kwijt. Gelukkig heb ik een aantal dagen geleden een mailing verstuurd en deze staat nog in postvak out. Maar hoe kan ik nou weer van al deze adressen een excel bestand maken. En wel dat ze weer netjes onder elkaar komen. Nu doe ik kopieeren plakken maar dan krijg ik alles naast elkaar iemand een oplossing

kopieer ze en plak ze in Word. vervang dan de ; (scheidingsteken tussen mailadressen) door ^p (harde return). kopiëren en plakken in excel.

steven

Betekent dit dat iedere ontvanger van een mailtje kan zien wie dat bericht nog meer ontvangt? Ooit gehoord van privacy? Ooit gehoord van bcc?

Betekent dit dat iedere ontvanger van een mailtje kan zien wie dat bericht nog meer ontvangt? Ooit gehoord van privacy? Ooit gehoord van bcc?

Als er van backups nog niet gehoord werd, zal van BCC ook nog wel niet gehoord zijn, vermoed ik.

als je het zelf verstuurt en je opent de mail opnieuw, dan zie je de BCC wel. wat niet wegneemt dat ik veel mailtjes krijg waar ze de bcc niet kennen.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan