tekst in tekstbox behouden wnr er herstart wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fuzzyhead

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
26
bon, mijn probleem

1st en vooral, ik ben een beginneling met een minimum standaard kennis van visual basic

Nu, ik heb een programma gemaakt waarbij men in 4 verschillend tekstvakken een waarde moet typen. als men dan op een knop drukt dan verschijnt er een uitkomst in een andere tekst vak

En nu wil ik dat als ik da programma afsluit en daarna terug open, dat al deze waardes er nog steeds staan
dat ik deze terug kan veranderen, en dan weer kunnen afsluiten en opstarten met de "veranderde waardes"

ik heb al begrepen da ik da op een of de andere mannier in een tekst bestand moet zetten

het staat wel op sommige discussies uitgelegd, maar ofwel snap ik het nie, ofwel bolt het nie

Duzzz, hulp graag, en hou het zo aub zo simpel mogelijk

groetjes fuzzyhead en alvast bedankt

ps: ik gebruik visual basic.net
 
textbestand = makkelijker en:
ik heb al begrepen da ik da op een of de andere mannier in een tekst bestand moet zetten

V.:thumb:

ps. ik heb wel functies om het met een textbestand te doen, maar ik weet niet of ze werken in .net ;)
 
ja, en laden...
En nu wil ik dat als ik da programma afsluit en daarna terug open, dat al deze waardes er nog steeds staan
dat ik deze terug kan veranderen, en dan weer kunnen afsluiten en opstarten met de "veranderde waardes"
dus: de vb.net scripts voor het laden en opslaan van text in een .txt document ;)

V.:thumb:
 
jaja, da weet ik wel

maar de "hoe" da weet ik nie
zo van script laden en opslaan in een tekst bestand, geen idee hoe ge da doet
en ik veronderstel da ge met tekst bestan een "kladblokbestand bedoeld" zo'n ".txt"

maar, kzal ens een vb geve

ik heb 4 tekstboxen, namelijk "txt1,txt2,txt3,txt4" en 2 buttons namelijk:
btn_opslaan en btn_laden
en het kladblok bestand staat op "D:\Mijn documenten"

kan iemand mij nu gwn het programma schrijven, zodat dit werkt

(invullen, opslaan, afsluiten, opstarten, inladen, veranderen, opslaan, afsluiten,....)

en ik herhaal nogmaals, ik wer met VB.net

vriendelijke groetjes, en alvast bedankt
 
1000x merci

die 1ste site is gwn heilig verklaard door mij

groete steven
 
haha, np.
volgende keer kan je anders makkelijker zelf zoeken: www.google.nl -> zoek op "vb.net load file to textbox" bijvoorbeeld.

V.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan