Hallo iedereen,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen . Ik heb 2 werkbladen:
1. 'Input' werkblad (hier plak ik Excel formulieren in die niet altijd dezelfde opmaak hebben)
2. 'Summary' werkblad (geeft een overzicht van de belangrijkste waarden van het Input-wb)
Nu bijv. "FREIGHT TERM", een waarde die ergens op het 'Input' werkblad staat. Nu ben ik op zoek naar een formule die deze waarde op het 'Input' werkblad opzoekt, en als uitkomst de cel-locatie geeft. Deze kan ik dan gebruiken i.c.m. H/V LOOKUP om de desbetreffende waarde uit te lezen (bijv. "FREE" of "NO INSURANCE").
Het probleem is alleen dat (zover ik weet) dergelijke formules altijd met een beperkte range werken en niet op een totaal werkblad kunnen zoeken...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast hartelijk bedankt!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen . Ik heb 2 werkbladen:
1. 'Input' werkblad (hier plak ik Excel formulieren in die niet altijd dezelfde opmaak hebben)
2. 'Summary' werkblad (geeft een overzicht van de belangrijkste waarden van het Input-wb)
Nu bijv. "FREIGHT TERM", een waarde die ergens op het 'Input' werkblad staat. Nu ben ik op zoek naar een formule die deze waarde op het 'Input' werkblad opzoekt, en als uitkomst de cel-locatie geeft. Deze kan ik dan gebruiken i.c.m. H/V LOOKUP om de desbetreffende waarde uit te lezen (bijv. "FREE" of "NO INSURANCE").
Het probleem is alleen dat (zover ik weet) dergelijke formules altijd met een beperkte range werken en niet op een totaal werkblad kunnen zoeken...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast hartelijk bedankt!