Hasta la Vista!!!!!!!!
Hallo allemaal, vriendelijk bedankt voor jullie hulp.Iedereen die mij heeft geholpen.
Ik ben van Vista af.

He, he.
Alle beetjes hebben geholpen. Uiteindelijk kwam ik door de uitleg en groot geduld van Harry Snor in het juiste vaarwater. zingen dus: Hary bedankt, Harry bedankt, Harry, Harry
Harry bedankt!
Aldaar heb ik via intel (p.s. kan ook via de site van Toshiba) de juiste drivers gevonden. Het ging om de volgende driver: Intel storage manager. het is een 32 bit. (via google kun je verder lezen wat frans de Haan over dit topic heeft geschreven.) Een goede uitleg vind ik.
Deze driver goed uitgepakt en goed geslipstreamd. De uitleg van Frisian over hoe je moet slipstreamen heeft bij mij geleid tot het maken van een goede XP CD; (een zeer goede uitleg dus.)
Dan: beginnen met de instalatie.
Ik heb de betreffende driver in een USB stick plus in de slipstrean cd. f6 in getrommelt en hij zag 4 drivers; maar hij gaf aan dat de XP cd al over deze drivers beschikte. Ik heb een keus gemaakt, gedaan alof mn neusje bloede; ramde een aantal keer op enter. En ja hoor C met Vista was in beeld. Keihard geformateerd en
Joepie: Hasta la Vista

:thumb:

Eindelijk baas over mijn eigen Lap Top.
Mensen Toppie.
Vriendelijk bedankt groetjes Kalm.:thumb: