Update problemen [Foutnummer: 0x80070002]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Missy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Missy

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Beste mensen,

Sinds twee maanden heb ik een nieuwe laptop. Nu heb ik heel veeel problemen gehad met Vista, voornamelijk met mp3, ipod, Bluetooth, printer. Ik kan ook geen geluid opnemen. Allerlei dingen gaan fout. Maar kortom komt het denk ik omdat ik niet kan updaten. Ik krijg volgende melding:

[Foutnummer: 0x80070002]
De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven.

Toen heb ik de foutmelding opgezocht en aantal dingen uitgeprobeerd, helaas geen resultaat. Hoe kan het verhelpen? Want systeem herstel werkt ook al niet meer.... :( Ik ben niet zo'n computer genie dus heb echt jullie hulp nodig hierbij.

I need your help people...

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Alles wat jij hebt gezegd. Geprobeerd, wederom zonder succes.

Toen heb ik in veiligmode een systeemherstel uitvoeren. Nu krijg ik een nieuwe foutmelding: Foutnummer: 0x8DDD0002

Als u updates van deze website wilt installeren, moet u zich aanmelden als beheerder of als lid van de groep Administrators op uw computer. Als u Windows XP gebruikt, kunt u controleren of u een beheerder bent via Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm.

Opmerking: als uw computer is aangesloten op een netwerk, kunt u vanwege de netwerkbeleidinstellingen deze website wellicht niet gebruiken. Neem contact op met de systeembeheerder voor hulp bij updates.

(ik ben al op beheerdersacount)

Laatst bewerkt:
Op een site kwam volgende tegen:

Open kladblok en kopieer en plak het volgende vetgedrukte erin:

net.exe stop wuauserv
regsvr32 wuapi.dll
regsvr32 wuaueng.dll
regsvr32 wucltui.dll
regsvr32 wups.dll
regsvr32 msxml3.dll
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 atl.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 initpki.dll
net.exe start wuauserv

Sla dit op als register.bat , kies om op te slaan als *alle bestanden en plaats het op je bureaublad.

Dubbelklik erop en je zal telkens een boodschap moeten krijgen met 'DllRegisterserver van 'bestandsnaam' geslaagd.'.

Alleen de eerste lukte de rest niet. Zou het hieraan liggen?

Al een antwoord???

Missy en alle anderen natuurlijk,

heb je al een oplossing voor dit probleem gevonden?? ik heb exact dezelfde meldingen...

Hans.

Op een site kwam volgende tegen:

Open kladblok en kopieer en plak het volgende vetgedrukte erin:

net.exe stop wuauserv
regsvr32 wuapi.dll
regsvr32 wuaueng.dll
regsvr32 wucltui.dll
regsvr32 wups.dll
regsvr32 msxml3.dll
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 atl.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 initpki.dll
net.exe start wuauserv

Sla dit op als register.bat , kies om op te slaan als *alle bestanden en plaats het op je bureaublad.

Dubbelklik erop en je zal telkens een boodschap moeten krijgen met 'DllRegisterserver van 'bestandsnaam' geslaagd.'.

Alleen de eerste lukte de rest niet. Zou het hieraan liggen?

12e maand 2007 dat is wel erg veel kicken......
maak liever een eigen vraag aan.
hier ga ik een slotje op zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan