Van Torrent File Naar MP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noob Anneke

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo,
Ik heb in utorrent diverse albums gedownload. Ik kan het orginele .torrent bestand niet overzetten naar mijn iPod.
Ik heb dBpoweramp al gedownload, maar als ik dan het bestand in de Music Converter aanklik, doet hij net of mijn .torrent bestanden er in niet in staan, dus kan ik ze ook niet converteren. (Ik weet niet of dit überhaupt wel het geschikte programma voor mijn probleem is, maar goed :p)
Weet iemand hoe ik deze bestanden op m'n iPod kan zetten. (Misschien handige extra info: iPod Nano 1e generatie)
Met vriendelijke groet,
Anneke

wat voor bestand is het dat je gedownloaded hebt?
ik veronderstel dat het .iso, .zip of .rar is
niet?
Dan moet je een programma gebuiken zoals jzip, winrar, poweriso

wat voor bestand is het dat je gedownloaded hebt?
ik veronderstel dat het .iso, .zip of .rar is
niet?
Dan moet je een programma gebuiken zoals jzip, winrar, poweriso
Eentje ervan is een .rar (dus daarvoor winrar gebruiken, neem ik aan?)
Bij de andere twee staat er niks achter, maar als ik 'bestanden' aanklik in utorrent, staat er achter de nummers wel .mp3. Maar hoe kan ik ze terug vinden in Windows Verkenner (in mijn ontvangen bestanden), want daar zijn ze als het ware 'onzichtbaar'?

ja als het een .rar is kan je winrar gebruiken ofwel een alternatief is jzip (een klein en gratis programmatje dat echt heel veel bestandstypes aankan :thumb:)

Als je in je windows verkenner in je menubalk gaat naar extra - mapopties - tabblad weergave gaat dan kan je je verborgen bestanden weergeven. Ook moet je daar misschien het vinkje van bekende bestandextensies verwijderen om te zien wat de twee andere bestanden zijn

Je hebt er duidelijk verstand van ;)
Ik kan nu het bestand zien in 'mijn ontvangen bestanden' , maar... daar heeft het maar een grootte van 15,7 kb terwijl het echte bestand 91 mb is. Ik kan het ook niet openen in Windows Media Player, tenzij ik het in uTorrent aanklik.
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus dat programma wat je noemde gebruiken om de bestanden om te zetten? Zou het daarmee opgelost zijn?

Nja ik gebruik utorrent zowat elke dag ;) Maar dan vooral voor films...

ja normaal moet je de torrent unzippen/un-rarren(weet ik veel hoe je dat precies noemt :P)
Probeer gewoon al eens het programma jzip hier
Je moet je torrent dan gewoon openen met jzip. dus op de torrent klikken met de rechtermuisknop en dan kiezen openen met(je moet waarschijnlijk nog gaan bladeren in je program files)
In het beste geval wordt je torrent nu automatisch geopend met jzip. Het gemakkelijkst is dan gewoon de bestanden die dan in een lijst staan, slepen naar je gewenste map waar je ze wilt hebben :thumb:

Kan anders een een sceenshotje maken van je scherm dat ik kan zien wat voor bestanden het juist zijn als dit niet gelukt zou zijn...
Om een screenshot te nemen moet je ergens bovenaan je toestenbord een toets Prtsc hebben, daarop eenmaal duwen. Dan open je paint en kies je met je rechtemuisknop voor plakken ofwel typ je ctrl+v

dat is graag gedaan :P
Wat heb je nu gebruikt? Jzip?
Eens dat je een aantal torrents gaat downloaden zal je dit nog veel nodig hebben :D

nog veel succes verder ;)

Ja, idd (oftewel inderdaad, want op dit forum schijn je geen ''SMS''-taal te mogen gebruiken :p)
jZip rules! :thumb:

ja hey zeg daar gaan we niet over beginnen hé :P
Ik zit op 2 verschillende fora en als ik mij altijd moet aanpassen ;)
Ik doe gewoon al mijn best om de mensen te helpen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan