Rare gebeurtenissen, muis beweegt zonder aanteraken etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Weet niet of dit de juiste plek is, aangezien ik werkelijk geen idee heb wat het is.
Ik zou het probleem even proberen uittteleggen.

Als ik mijn muis niet aanraak, dan gaat hij soms gewoon helemaal heen en weer over het scherm, en klikt die op vanalles, maar start niks op. (niet altijd, maar zeker wel één keer per dag doet hij dit?). Ik heb een draadloos toetsenbord en muis van Logitech, de zenders staan ver genoeg uit elkaar, en niemand anders stoort de verbinding.

Ik ging net even een half uurtje weg, toen ik terug kwam stonder er allemaal vensters open (configuratiescherm, add/remove, apparaatbeheer), er was niemand thuis, dus niemand heeft aan mijn PC gezeten. Hoe kan dit? :confused:

Ik heb werkelijk al 100x gescant met Eset Smart Security, Spybot S&D, SuperAntiSpyware, Malywarebytes, verder heb ik alles opgeruimd met CCleaner, DCleaner & Registry Clean Expert.
Verder heb ik ook ComboFix gedraait. Er werd door alle programmas niks ernstigs gevonden, ik heb alles verwijderd wat gevonden werd (tracking cookies etc).

Iemand enig idee? Ik ga zo ook even een HJT-logje bij Nucia plaatsen.

Laatst bewerkt:
Balletje (als je die hebt): draai 'm even los en maak het binnenste van de muis (de wieltjes) even schoon.

Laser: Zit er toevallig wat stof op de lasertjes?

En wat betreft het aan staan van programma's zal je inderdaad een HJT log moeten plaatsen.

het kan ook gewoon iemand anders zijn ......
Die met het zelfde Toetsenbord ofzo bezig is .
of door iets met de zelfde Frequentie.

MX1000 laser muis, geen stof.
En een diNovo Cordless Desktop for Notebooks, maar dan dus alleen het keyboard :)

Heb inmiddels een HJT logje geplaatst. En nog een keer gescant met van alles en nog wat, er werd dit maal wel wat gevonden bij Spybot S&D, is verwijderd.

Je zou inderdaad denken dat er iemand op me frequentie zit, ik heb me muis en keyboad al meerdere malen ge-reconnect. Me vader heeft precies dezelfde muis, en hij zit op de begane grond, en ik op de 1e verdieping, maar als hij extreem zijn muis beweegt gebeurt er niks op mijn scherm. En nogmaals er was niemand thuis toen de verschillende utillities waren opgestart. Het zouden toch niet de buren kunnen zijn heah :rolleyes: :p, die wonen namelijk een stuk verder op (vrijstaand).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan