umitg
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2008
Hallo mensen ik heb sinds gister avond een virus in me pc zitten,(nieuwe pc)
Nu krijg ik steeds een bericht van MS Antivrus dat me pc veel virussen bevatten.
Ik had eerst geen eens MS Antivirus in me computer.
Er stond dat ik de virussen kon verwijderen, Ik klikte erop en ik downloadde een zogenaamde antivirus.
Toen het downloaden voltooid was was dat ook een virus en dit heeft windows defender mij aangegeven en heb ik het ook verwijderd.
Kan iemand me a.u.b. hiermee helpen ik kan niet met virussen omgaan en me pc sluit soms ook af ik zie iets tellen beneden aan het blauwe beeld VOORDAT de pc afsluit als volgt.
45..50..60..70..80..90..100.. En dan gaat ie uit.
Kan iemand me asjeblieft helpen!!!!
Die gene ben ik dan erg dankbaar en help dan ook die gene graag met zijn probleem.
Ik zit nu ook op Veilige modus btw.
Alvast heel bedankt hieronder nog een printscreen van deze computer->Eigenschappen.
Deze moet u downloaden, sorry maar het kan niet anders ONDANKS de virus
Printscreen :
Klik hier
mvg.. umitg
Nu krijg ik steeds een bericht van MS Antivrus dat me pc veel virussen bevatten.
Ik had eerst geen eens MS Antivirus in me computer.
Er stond dat ik de virussen kon verwijderen, Ik klikte erop en ik downloadde een zogenaamde antivirus.
Toen het downloaden voltooid was was dat ook een virus en dit heeft windows defender mij aangegeven en heb ik het ook verwijderd.
Kan iemand me a.u.b. hiermee helpen ik kan niet met virussen omgaan en me pc sluit soms ook af ik zie iets tellen beneden aan het blauwe beeld VOORDAT de pc afsluit als volgt.
45..50..60..70..80..90..100.. En dan gaat ie uit.
Kan iemand me asjeblieft helpen!!!!
Die gene ben ik dan erg dankbaar en help dan ook die gene graag met zijn probleem.
Ik zit nu ook op Veilige modus btw.
Alvast heel bedankt hieronder nog een printscreen van deze computer->Eigenschappen.
Deze moet u downloaden, sorry maar het kan niet anders ONDANKS de virus
Printscreen :
Klik hier
mvg.. umitg