pps in office 2007 te groot om te verzenden via email

Status
Niet open voor verdere reacties.

carla.robbedoes

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
goedemiddag,
ik werk met office 2007 en heb geprobeerd een pps te maken met muziek
dit mag alleen wav bestanden zijn anders pakt hij het niet, maar daardoor wordt het bestand wel veel te groot om te versturen
ben al druk aan het zoeken geweest en dacht het gevonden te hebben met het installeren van switch audio file conversion maar daar kan ik ik denk door vista niet wijzigen in mpeg layer.
door vista zit dat deel ook niet meer in mijn geluidsrecorder.
kan iemand mij verder op weg helpen ???
alvast hartstikke bedankt voor de moeite.
m.vr.groet
carla

als ik geluid wil invoegen en het is geen wav dan geeft het systeem aan dat ik een wav bestand toe moet voegen, dus een mp3 accepteert hij niet.:rolleyes:

verstuur de bestanden allemaal apart maar laat ze bij de bestemmeling in een map zetten die hetzelfde heet als de jouwe. Normaal lukt het dan wel (je moet je.wav meesturen om de muziek te behouden). Normaal lukken mp3's wel hoor. (bij mij toch :p)

Hallo,

Bij Office 2007 hoef je je geluidsbestanden niet meer los te versturen, die worden in de PPT of PPS bewaard....
Ik begrijp nog steeds niet waarom je geen MP3 kunt gebruiken.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Je kunt ook je muziek eens omzetten naar WMA, dat werkt zoiezo...

theblindman.

Hallo,

Bij Office 2007 hoef je je geluidsbestanden niet meer los te versturen, die worden in de PPT of PPS bewaard....
Ik begrijp nog steeds niet waarom je geen MP3 kunt gebruiken.

theblindman.

Nice ik leer weer wat bij :p Bedankt :p

Nice ik leer weer wat bij :p Bedankt :p

Hallo,

De Office 2007 famillie gebruikt bestandstypen met een extra "x" op het eind, zo heb je *.docx, *.pptx, *.ppsx, enz.
Deze bestanden (zouden) meer Open Source (worden), zodat fabrikanten van derden makkelijker hun software met Office 2007 kunnen laten samenwerken.
De Office 2007 bestanden zijn eigenlijk ZIP archieven. Als je *.docx, *.pptx enz verandert in *.zip, kun je de bestanden in programma's als WinZIP, WinRAR, 7-zip en Windows zelf openen. Je zult een hele bak aan bestanden vinden, waaronder alle plaatjes, filmpjes en geluidsfragmenten die bij dat document horen.
Dit is helemaal niet belangrijk om te weten, maar soms kan het handig zijn....

theblindman.

ik heb conform de handleiding van helpmij muziek bijgevoegd
op deze manier pakt inderdaad de mp3 wel, maar nu heb ik het volgende probleem
als ik nu wil versturen hoort de ontvanger de muziek niet.
wat doe ik dan nog fout ???
bedankt voor de reakties
groetjes
carla

ps voor iedereen de beste wensen voor 2009 !!!

Gelet op je andere topic (dat Crash heeft gesloten) én hetgeen ik hierboven lees m.b.t. zip, zou je toch eens serieus moeten gaan nadenken over die laatste oorzaak die ik opperde in je andere topic. (veiligheidsinstellingen) Zippers en rarrers zijn "bijlagen" en bij een bepaalde beveiligingsinstelling kunnen die zonder enige vorm van dialoog worden geweigerd.

ik heb conform de handleiding van helpmij muziek bijgevoegd
op deze manier pakt inderdaad de mp3 wel, maar nu heb ik het volgende probleem
als ik nu wil versturen hoort de ontvanger de muziek niet.
wat doe ik dan nog fout ???
bedankt voor de reakties
groetjes
carla

ps voor iedereen de beste wensen voor 2009 !!!

Hallo Carla,

Heb je het verstuurd als Office 2007 of Office 2003 bestand?

theblindman.

Hoe zit het met andere ontvangers, kunnen die wel alles zien en horen?

Dan is er mogelijk al sprake van verwarring. Ik bedoelde met mijn bericht eigenlijk:

stuur de pps vooral óók eens naar andere ontvangers dan die ene die het probleem heeft. Dán namelijk komt Carla er voor een vrij zeker deel achter óf het probleem bij haar zit en / of het aan de beveiligingsinstellingen (of andere instellingen) bij die ene ontvanger ligt.

hallo pasja
het ligt niet aan de ontvanger, deze krijgt heel veel pps en die komen gewoon met geluid binnen
het ligt echt aan mijn opmaak maar ik weet niet waar de fout zit.
ik maak een pps met overgangen etc. dan ga ik conform de handleiding van helpmij een geluid invoegen , als ik dat allemaal gedaan heb , zeg ik bij het opslaan als powerpoint pres,.
dan ga ik naar publiceren en zeg ik inpakken voor cd, dan copieer ik naar dezelfde map als mijn muziek en laat daar dan samenvoegen zodat hij comp. is voor 2003, etc.dan ga ik naar de map waar de samengevoegde pres. inzit en daar zeg ik verzenden naar email ontvanger.
en dan doet het geluid het dus niet meer bij de ontvanger (s)
hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd heb en je misschien mij weer een beetje verder op weg kunt helpen
alvast bedankt\
groetjes
carla
:o

Stuur 'm eens naar jezelf....................... Kun je 'm dan wél beluisteren en zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan