adressenboek doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

marionneke

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wanneer ik in Outlook express mijn adressenboek wil openen wordt een nieuw venster geopend (zoals normaal) echter dit venster blijft wit, flikkert en prompt loopt outlook vast.

Iemand enig idee hoe en of ik dit kan verhelpen zonder dat ik outlook opnieuw moet installeren? (Outlook deinstalleren kan niet, wegens een ander probleem. Zie daarvoor windows2000/software op deze site.)

Alvast bedankt

Marion

Je gebruikt otlook en outlook express door elkaar. Omdat het totaal verschillende programma's zijn is dat erg verwarrend. Welk programma heb je het over?

expres

Ik gebruik Outlook express 6. Vandaar dat ik ook in het mapje van Outlook express mijn vraag stel.

M

adressenboek importeren helpt ook niet

Ik dacht... misschien moet ik het adressenboek (opnieuw) importeren. Wellicht schrijft hij een foutje in het bestand ofzo over. Maar helaas ook dat helpt niet.

Zoek naar alle bestanden die eindigen op *.WAB. Hernoem ze allemaal (bijv. *.wab.oud) en start PC opnieuw op.

Groetjes,
Bennie

*.wab

Dat ga ik zomenteen eens proberen.

(mijn eigen pc is even bezig met rebooten.... dus ik ben even achter een andere gaan zitten.)
Ik laat wel weten als het is gelukt.
M

opgelost

Ik weet nog niet wat de oorzaak was, maar wegens een ander pc probleem heb ik via een upgrade windows opnieuw op mijn pc gezet. En prompt doet ook outlook het weer....

M

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan