MSN Volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mounir_Mounir

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
17
Heeeeey

Ik wil graag MSN MESSENGER op mijn PC Blocken maar ik weet niet welke programma ik moet gebruiken daarvoor ...

Ik heb Terminator X gebruikt maar die Blockt ook Mijn kazaa Lite :(


Wie o Wie kan mij helpen
 
zet je vraag volgende keer in de goeie sectie ;)
en waarom wil je msn blocken? je kunt msn er gewoon afgooien :confused:
 
Verplaatst naar:

Internet > ICQ & MSN.


Kun je zoiets niet gewoon via je firewall dichtgooien. Even opzoeken welke poort MSN gebruikt, en die blokkeren. Een firewall heb je wel neem ik aan.
 
start >> uitvoeren >> msconfig >> tapblad opstarten, dan start ie niet meer automatisch op
 
Geen firewall

nee jammer ik heb geen fire wall

en als ik een firewall download dan heb ik geen verbinding meer met Casema internet


:(


en ik weet ook niet op welke poort MSN is...

hoe bekijk ik dat...
 
nee dat wil ik niet

NEE

ik kan het wel maar ik wil em nooooit meer in mijn PC hebben die MSN

kan je me uitleggen hoe ik kan kijken via welke poort msn gaat

dan kan ik die poort sluiten
 
de installeer is weggooien dus ******* em weg... klaar
 
please??????

LEG ME ALLEEN UIT HOE IK DIE POORT KAN BEKIJKEN VAN MSN ZODAT IK NIET OP DIE SITE KAN VAN MSN EN MSN NIET MEER KAN DOWNLOADEN

WANT HET IS NIET VOOR MIJ MAAR VOOR IEMAND ANDERSSSS


HET IS VOOR IEMAND DIE VERSLAAFD IS AAN MSN EN DIEGENE HEEFT DEZE JAAR EEN EXAMENJAAR EN ZE MOET
"AFKICKEN" AAN MSN ZODAT ZE DIT JAAR GAAT SLAGEN :)
 
please???

DUSSSS ZE KWAM GISTEREN NAAR MIJ TOE EN ZEI ZO:

WAAR IS MSN ???

IK WOU HET ONTKENNEN EN ZEI DAT ER HACKERS OP ONZE PC ZATEN EN DAT ZE MSN VERWIJDEREN ENZ...

DUS TOCH IS ZE OP MSN GEKOMEN.... :(


EN DAT MOET ECHT STOPPEN!!!
 
Hoi,

Als ik het goed begrijp, wil je dus dat MSN nooit meer geinstaleerd kan worden??
Kun je niet je PC beveiligen met een wachtwoord zodat die "verslaafde" niet je PC kan gebruiken en dus ook nooit meer MSN kan downloaden???

Groeten Daan.
 
jammer niet

heeeeeey daan THNx 4 je hulp maar nee.

die verslaafde :) moet ook soms gewone werkstukken maken enz. enz. duss nee kan niet,...

en hoe blokkeer ik die poort dan????



Poort 1863





Kga ff boodschappen halen

ben zo weer trug :)
 
Als die "verslaafde" werkstukke moet make typ jij het w8woord ff in en daarna meld je je weer af
Dit lijkt mij een prima optie want je kan wel msn blokke maar dan gaat ze misschien Trillian of dmsn downe
 
Geplaatst door Jappie-zland
Als die "verslaafde" werkstukke moet make typ jij het w8woord ff in en daarna meld je je weer af
Dit lijkt mij een prima optie want je kan wel msn blokke maar dan gaat ze misschien Trillian of dmsn downe

En als ze tijdens het typen van haar werkstuk MSN download??? Je weet het maar nooit met een "verslaafde"
Mischien idd poorten blokken, maar ik weet niet hoe. Moet dan ook afhaken en oplossing aan een ander overlaten.

Succes ermee Mounir_Mounir

Groeten Daan.
 
Geplaatst door Forza Utreg


En als ze tijdens het typen van haar werkstuk MSN download??? Je weet het maar nooit met een "verslaafde"
Mischien idd poorten blokken, maar ik weet niet hoe. Moet dan ook afhaken en oplossing aan een ander overlaten.

Succes ermee Mounir_Mounir

Groeten Daan.

Ik zou ook zkr Windows Messenger er af gooien
 
Ik doe het meestal op die manier, Internet opties, beveiliging, websites met beperkte toegang, endaar de site invullen, dan wordt de site geblokt en kan ze ook geen msn meer downloaden.
 
En als dat niet helpt kun je de site blokken in je firewal van uw virusscanner, deze is meestal beveiligd met supervisor, of administrator. Veel succes.
 
Hoeveel weet de verslaafde van instellingen in windows/firewalls/internet?? kan ze die makkelijk naar d'r typegraage handjes zetten, of valt mee?

Hoe wordt internet gebruikt, via router/usb/lan/proxy?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan