RPC-service

Status
Niet open voor verdere reacties.

takkie

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
12
daarnet kreeg ik dus de melding dat windows in ongeveer 40 (?) seconde zou afsluiten omdat één of andere Remote Procedure (?) Control onverwacht is afgesloten.

Nou weet ik niet eens wat dat is en daar baal ik goed van want over 23 seconde wordt me pc wéér afgesloten, voor de 4de keer al.

HELP MIJ AUB, time is running out..!
 
dit begin ik eng te vinden...ik heb precies hetzelfde...begon ongeveer 15 min geleden...heb een paar screenshots..als ik voldoende tijd krijg plaats ik deze ook meteen
 
je kan coorkomen af te sluiten door uitvoeren: cmd
en dan intypen:
shutdown -a

en daarna op de MS site een patch downloade,
ik zal de link opzoeken voor jullie
 
tjah, bij mij was het probleem net een hele tijd niet geweest... komt ie nou net trug... thnx alvast...

again, running out of time ! :(
 
herstart #7

maar wat is het probleem nou precies? voordat ik weer van alles ga installeren?
 
het is een rpc overflow of iets dergelijks, lees de microsoft site ofso er eens over na
ik ben nu bezig met die patch
 
thanks,
ik zal het even doorlezen

btw, hebben jullie er ook last van dat links openen in het zelfde venster of nieuw venster niet meer werkt.

zelfs ctrl + c doet het niet meer,

komt dit omdat ik net in command shutdown -a heb gedaan?

##Edit

Verdomme, ik kan die patch niet installen omdat de talen verschillen ! :(
 
Laatst bewerkt:
welke taal heb je en welke windows versie, dan zoek i kde correcte voor je
 
ben nou een complete windows update aan het doen en waarschijnlijk zal die patch er wel bijzitten...

maar voor als die er niet bij zit...
windows xp (32 bit?) professional
Nederlands

Alvast bedankt voor je hulp!:thumb:
 
Dit is dus voor die RPC error die bovenstaande link?

Ik heb hier sinds gisteren en vandaag voor het eerst last van en ik word er helemaal knetter gek van.

Heb nu deze patch geinstalleerd en het bovenstaande advies hielp niet bij mij. Er stond ga naar cmd en typ shutdown -a maar ja dan kan ik nix meer openen op me pc.

Ik heb net me pc geformateerd dat was wel weer eens nodig en heb er al weer 3 gehad. Hopelijk nu na deze patch niet meer. Ga gelijk de rest van me pc ook ff updaten.
 
Hoi tkriek, bedankt!

Kreeg vanavond ook ineens die foutmelding! Bedankt voor die link.
Tot nu toe heb ik er geen last meer van!
Maar niet te hard juichen!

Groet, Skipper
 
cmd???

Heb thuis het zelfde probleem.

Wat wordt bedoeld met cmd (waar je shutdown -a moet intypen)

(Kan thuis dus nu maar enkele minuten het internet op)
 
nou....tot nu toe geen last meer van....dus in zoverre bedankt....
schrok me kapot man...

hoe kan het nou ineens dat iedereen er last van heeft.....virus????

gr

Robert
 
Bijkomend nadeel is dus ook nog eens dat nu blijkt dat die patch nog niet eens altijd alles wil tegenhouden, niet helemaal goed getest dus door MS.

Zoals hier boven dus al gezegt werd, virus scannen en neem een firewall, je ziet maar weer eens hoe belangrijk zo een stukje software kan zijn.
 
Alle chaos is hier ook weer hersteld. Me pc draaid beter dan ooit na 36 updates geinstalleerd te hebben ;).

Bedankt voor de hulp ik kan weer gamen in peace :D
 
System Restore

Voorwaarde is dat de System Restore op disable gezet moet worden. Weet jij waar dat zit?

mvg

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan