Configuratiescherm FOUT

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruurdniepoth

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Hoi,

Ik heb xp opnieuw geinstalleerd. Als ik nou naar "software" in het configuratiescherm ga gaat de computer niet verder. Dus wanneer ik op Software klik gebeurt er gewoon niets. Als ik teglijkertijd in processen kijk zie ik rundll.exe ofzo iets even snel aangaan maar ook direct weer uit, en software start dus niet op. Ook als ik via programma toegang en instellingen ga gebeurt er ook niets. Ik kan wel windows update uitvoeren maarja dan kom ik nog niet bij geinstalleerde onderdelen. Ik heb ook al systeem herstel geprobeerd naar het echte begin maar ook dan werkt het niet zelfs niet in veilige modus. En ik heb eigenlijk geen zin om weer xp opnieuw te inst.

Ik hoop dat iemand hier eerder van gehoord heeft en een ideetje heeft...

Zet het windows thema eens op klassiek.
Werk het dan wel?

rechter muis op bureaublad, eigenschappen, thema -> klassiek

Nee helaas het zandlopertje komt even in beeld maar er gebeurt niets heel vreemd..

Windows XP opnieuw geinstalleerd. Maar welke? Home of Pro? En met of zonder de SP1?

Groetjes
Falco

kijk eens in taakbeheer, ctrl alt del
sluit eens een proces, en kijk of het nu wel wil

Ik heb WinXP Home SP1 met de recente updates van internet. Op mijn andere computer doet ie het wel en volgens mij ook voordat ik hem opnieuw installeerde op de oude.

ctrl alt del heb ik ook geprobeerd en bijna alle processen gesloten maar ook dit heeft geen effect.

En als je de CD van XP erin doet. Je krijgt dan bij XP ook de optie ( R ) om te repareren. Misschien is iets niet goed gegaan tijdens instalatie.

Ja, alles blijft staan. In feite je gaat alleen mogelijk beschadigde bestanden van Windows herstelen.
Werkt bij andere Windows versies ook: Windows er overheen draaien.

Groetjes :D
Falco

hmm als ik herstellen doe dan kom ik in een soort dos , maar ik had bij de installatie inderdaad een paar fout meldingen dat ie bestanden van de cd niet kon lezen. Ik had dat nooit eerder gehad en de cd is goed. Ik had de computer opgestart met de install diskettes van xp omdat ie niet op de cdrom speler wil booten ondanks dat het in de bios staat aangegeven. Zou ik dat ook in de boot kunnen veranderen ofzo dat ik toch kan verwijzen naar de cdrom drive??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan