foutmelding na installeren update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Na het installeren van de Microsoft Windows Beveiligingsupdate (februari 2004) op mijn pc krijg ik direct na het opstarten de volgende foutmelding:

Advanced INF install

Fout: kan het INF-bestand content\win9x\Win98SE\WSEfinish.inf niet vinden.

OK

Na het indrukken van de OK button kan ik verder...

Maar.... ik wil de foutmelding eruit hebben...

Hoe los ik dit op???

Gr.

Patrice

Heb je die update van de cd of via een download?
Windows vraagt om iets wat op mijn schijf niet staat (ik heb wel XP) en ook Google geeft geen resultaten.

Kijk eens op die cd of in de bestanden voor die inf.
en strooi het in de belangrijkste mappen waar meer inf. staan.
Misschien lost dat het op.

de update heb ik via een cd...

1.) de foutmelding kan ik omzeilen via uitvoeren/msconfig/opstarten.
naar mijn mening is dit geen mooie oplossing!!!
wie weet een betere blijvende oplossing?

2.) wat na de update ook gebeurt is dat direct na het opstarten het scherm verschijnt om verbinding te maken met het internet....

hoe kan ik dit uitzetten???

3.) met de update wordt ook Microsoft Windows Mediaplayer versie 9 geïnstalleerd.
hoe kan ik die op een later moment er eventueel weer afhalen?

Gr.

Patrice

3, De mediaplayer kun je later via start/programma toegang en instelling weer verwijderen.

2. Volgens mij had ik dat ook. Windows controleert steeds meer of de boel geldig is. Van mij mocht dit.

1. Krijg je geen mogelijkheid om de cd aan te geven als medium waar dat file opstaat? Lukt dit niet dan zou je dat file ergens bij Windows in een map kunnen zetten en het aanwijzen.

:thumb:
De foutmelding (inf) vraagt inderdaad niet naar de cd en ook heb ik niet de mogelijkheid om de foutmelding naar een locatie op de harde schijf te verwijzen. Ik heb het bestand nl. onder c:\ windows gezet maar dit hielp niet. Wat kan ik nog meer doen? De andere suggesties zijn zeer welkom!Toch wil ik mijn inbelverbinding zelf kunnen regelen dus niet bij het opstarten steeds moeten wegklikken.Hoe los ik dit op?
Bedankt
Gr. Patrice

Zou het niet zo kunnen zijn dat je die verbinding met Microsoft toch moet maken? Er is duidelijk iets niet afgerond.
Ik zou de cd er nog een keer overheen zetten en dan wel die verbinding met het internet accepteren.
Dan zul je misschien iets naar binnen geschoven krijgen waardoor Windows tevreden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan