word vraagt telken om cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
175
Beste mensen
Ik heb een probleem met word 2002, ik heb het works suite pakket gekocht, waarvan word 2002 ook onder valt.
Nou heb ik het op twee verschillende windows geinstalleerd, en nu vraagt ie telkens om de cd, want op de beveiliging van het hoesje staat ook dat de funktionaliteit van de software wordt gereduceerd, bij het opnieuw installeren bij een andere windows.
Ik heb het al opnieuw geinstalleerd en de unieke produkt code ingevoerd.
Maar word blijft bij het openen ook bij andere programmas waar word nodig is om de cd vragen.
Wie kan mij hier mee helpen?
Alvast bedankt,
manno
 
Volgens mij kun je tijdens de installatie aangeven of word vanaf de HD beschikbaar moet zijn of vanaf de CD.
Waarschijnlijk kun je dat met de setup van Word alsnog aangeven. Bij jou staat word dus zo ingesteld dat er steeds om de cd gevraagd wordt.
Lukt dat niet dan word opnieuw installeren.
(Kan zijn dat je via de optie geavanceerd moet om daar aan te geven hoe je die installatie wil laten verlopen.)
 
word vraagt telkens om cd

Bedankt voor uw reaktie,
Ik heb de cd er in gedaan en opgestart en ik heb toen
ergens "opstarten van deze computer" geselecteerd.
En tot nu toe start word op zonder cd maar heeft ie wel eens vaker een paar keer gedaan en daarna vroeg ie weer om de cd.
Het is dus even afwachten.
bedankt,
manno
 
word vraagt telkens om cd

Hallo
Bedankt voor u reaktie, intussen is het gebeurt wat ik vreesde, zodra ik word open vraagt ie weer om de cd.
Dat is de melding dat ten eerste cd rom word 2002 in moet voeren.
Druk ik op OK dan krijg ik als melding:"microsoft WORD is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd voer set up uit om de toepassing te installeren.
En heeft de melding eerder eens gegeven: "niet bestemd voor huidige gebruiker".
Maar ik denk toch dat ie het blijft vragen, door dat ik WORD 2002 voor de tweede keer op een andere windows best. systeem heb geinstalleerd.
En dan staat er op de bijlage dat dan (bij opnieuw installeren) de funktionaltiteit wordt gereduceerd.
Maar misschien kan iemand mij toch helpen?
Alvast bedankt,
manno
 
En wat gebeurd er als je de cd aan de pc geeft op het moment dat Word daar om vraagt?
Ik krijg de indruk dat niet alle functie's van Word zijn geinstalleerd en word er daarom zelf om vraagt.
Volgens mij kun je via setup het stukje dat Word mist gewoon installeren (Of beschikbaar maken op je pc) zodat er niet meer om de cd gevraagd hoeft te worden.
Je zou eens moeten kijken wanneer word er precies om vraagt en dan die toepassing installeren.

(Als je de pc de cd geeft kun je dan wel alle functies van word gebruiken?)
 
word vraagt telkens om cd

Hallo
Ik heb nu alle mogelijke instellingen gedaan, en als word cd erin zit dan werkt het prima, het vraagt om de cd van works suite daar staan meer programma's op.
Volgens een kennis kan het ook met een andere key of zoiets.
Ik bel er nog wel even achteraan of ze in de winkel nog iets kunnen doen.
Want ik wil toch nog mijn computer heen brengen voor een upgrade. Dus dat doen ze verder gratis.
Maar toch bedankt voor uw reakties,
manno
 
Laat de afloop eens weten. Ben daar wel benieuwd naar.
Ik blijf toch zeggen dat het dus te maken heeft met het beschikbaar zijn van functie's rechtstreeks vanaf de pc.
Bij een bepaalde bewerking mist word de mogelijkheid om dat vanaf de pc te doen en vraagt daarom naar de cd. Zeker omdat het wel werkt als de cd geplaatst is lijkt het me nog steeds een installatie probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan