gsm verbinden met pocket pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magmanius

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Ik probeer mijn gsm (Motorola V525) te verbinden met mijn Pocket PC (HP Ipaq 2002) om internet te verkrijgen op mn pocket pc. Nu wil ik dit via gprs doen kan mij iemand uitleggen hoe ik dit precies kan doen?
Ik kan een nummer van een provider (zonnet) bellen via mn pocket pc en gsm maar de verbining wordt verbroken.
Wie kan me helpen? Alvast bedankt.
Groetkes Dennis

Magmanius.

In principe is een verbinding opzetten via gsm en ipaq hetzelfde als met een normale computer.
in de ipaq, verbinding instellen met de gegevens van zonnet.
Je hebt dus alleen een inbelnummer.
Kun je ook vertellen welke foutmelding je krijgt als de verbinding verbroken wordt.
Mijn ipaq heb ik momenteel niet bij me anders had ik even kunnen kijken.
Maar er is een speciale startpagina voor de pocket pc, een advies kijk daar even.

Dan heb je in jou ipaq de modemdrivers van jouw telefoon niet geinstalleerd.
Maak je via irda verbinding of via een kabeltje.

Hmm ik heb niet zo een ding, maaar volgens mij maak je met je pocket pc ding via bluetooth of infrarood verbinding met je telefoon en maakt je telefoon weer verbinding met het internet via (gprs of via gewoon)

maar dan moet je wel toestel hebben wat ifrarood of bluetooth heeft en je pocketpc ook natuurlijk :)

Ik heb inmiddels contact via gprs met mijn gsm en pocket pc nu zegt hij dat als ik een url intik na een tijdje dat hij de gezochte pagina niet kan vinden. Wat kan nu het probleem zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan