wireless adapter wil niet meer connecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

midas

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
Berichten
6
Heb een draadloos netwerk geinstalleerd met behulp van een ' wireless ADSL router ' van D-link ; in elke computer een wireless PCI adapter van D-link ( DWL G520) ; alles met de laatst beschikbare drivers en firmware . Alles was werkzaam - internet verbinding op beide computers en onderling games spelen );na het delen van mappen ed. is het ergens verkeerd gelopen .

Ik kan de router niet meer bereiken en de beide D-link kaarten melden steeds ' Not connected '
Zero configuratie ook reeds uitgezet en hertest .
Pci kaarten opnieuw geinstalleerd in een ander slot helpt ook niet .

Als ik opnieuw verbinding maak met mijn oude ADSL modem via USB kan ik zonder probleem op het internet .

Alle suggesties welkom ;

PS
heb alle netwerkbruggen ook reeds terug verwijdert ;
 
en alle firewals staan ook uit.
 
Staan de instellingen op automatisch een ip-adres laten toewijzen? Als ik het goed onthouden heb ging het bij mij fout omdat dit stond aangevinkt. Maar ja, dat delen van mappen werkte ook niet bij mij en bij jou misschien wel....
Succes.
 
ja op automatisch ; de router werkt als een DHNS server
 
heb in de router via andere computer nieuwe firmware geinstalleerd; 1 computer werkt nu perfect draadloos - de 2de maakt af en toe verbinding en de muis is nogal schokkerig ;
Heb ook meerdere PCI slots uitgetest en ook drivers van Atheros ( chipset is van hen )

Iemand dergelijke ervaring ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan