vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin72

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
Berichten
38
misschien een domme vraag.

Maar even het volgende,als ik een adres van een willekeurige site intype in de balk boven zie je precies waar je eerder geweest bent mits je een site met een de zelfde letter intoetst.
dit kun je verwijderen door regelmatig je cookies te verwijderen.

mijn vraag is deze.

ondanks dat ik al mijn cookies verwijder blijven er altijd als ik een www.p intoets twee adressen waar ik eerder geweest ben verschijnen.
ik kan ze wel blauw maken en dan delete maar ook dat lukt dus niet
weet iemand hoe ik ook deze adressen weg kan laten.?
dank voo reen eventuele reactie.
 
Ga naar Start > Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs en verwijder de adressen.

Guus.
 
OF

Extra, Internetopties, tabblad Inhoud, Autoaanvullen, kun je de vinkjes weghalen.

Bij Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd kun je het vinkje weghalen bij In line autoaanvullen.
 
nogmaals

Geplaatst door edwin72
misschien een domme vraag.

Maar even het volgende,als ik een adres van een willekeurige site intype in de balk boven zie je precies waar je eerder geweest bent mits je een site met een de zelfde letter intoetst.
dit kun je verwijderen door regelmatig je cookies te verwijderen.

mijn vraag is deze.

ondanks dat ik al mijn cookies verwijder blijven er altijd als ik een www.p intoets twee adressen waar ik eerder geweest ben verschijnen.
ik kan ze wel blauw maken en dan delete maar ook dat lukt dus niet
weet iemand hoe ik ook deze adressen weg kan laten.?
dank voo reen eventuele reactie.

Dank voor jullie snelle reactie.
het vakje stond niet aangevinkt dus das is het niet.
verder heb ik alles opgevolgd maar ondanks dit zie nog steeds als ik een adres in type beginnend met een p de site tevoorschijn komen waar ik regelmatig op kom.
enkel bij d ep.
alle andere letters niet.
wie weet heb je nog een oplossing.
vriendelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan