pc verzameld kb's

Status
Niet open voor verdere reacties.

h22

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
62
en nog een vraag, het is net of de computer kb's verzameld, tienduizenden, de pc gaat langzamer lopen dus ik moet op resetten drukken om van al die kb's af te komen, het (voor mij) welbekende blauwe scherm met scandisk verschijnt en geeft mij de mogelijkheid om al die kb's te deleten, lijkt mij niet de normale gang van zaken, heeft iemand ook hiervoor een oplossing, bedankt en groet hans
 
Beetje vreemd misschien. Je hebt ineens zoveel problemen tegelijk!
Is niet beter met schone lei te beginnen!
 
zoveel in een keer

ja dat lijkt misschien zo, maar dat van die kb's heb ik al een lange tijd, de foutmeldingen kreeg ik er gratis bij toen ik adsl en daarna adware en spydoctor installeerde en dat is ongeveer een maand geleden, vandaar, deze helplijn is voor mij een soort redding omdat hier mensen zitten die er echt verstand van hebben en ik een prutser ben wat betreft pc's, groeten hans
 
Spydoctor is niet bepaald een goede.

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=60&highlight=spydoctor

Dus eff verwijderen en beter hitmanpro installeren,

of naar ASO gaan en daar spywareblaster, ad aware(build 1.05) en spybot search and destroy installeren.

Deze proggies zitten ingebouwd in hitmanpro samen met spysweeper(trial versie).

En ook hijackthis downloaden en gebruiken, dan een die log op de forum plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
spyware

ha bedankt fat_tony, kan het daar aan liggen? moet ik ze alle drie installeren? groet hans
 
Ja, alle vier trouwens(hijack this ook).

en lees ook de handleiding eff door van elk programma. Dus installeer de proggies die je ziet op de aso site, en niet vergeten te updaten.

Dus eerst spywareblaster en spybot en ad aware
(kijk eff of je build1.05 hebt van ad aware, zo niet download en installeer die ook, wel eerst die van jou verwijderen).

Gebruik deze(updaten en laten scannen) en daarna met hijack this een log aanmaken, en deze zet je op de forum van ASO.
 
spyware etc

bedankt, ben er mee bezig, groet hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan