XP start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray59

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Berichten
6
Nadat mijn PC zich opnieuw wilde opstarten t.g.v. automatische windows-update verscheen de volgende melding: "De toepassing of DLL bestand C:\Windows\System32\BROWSEUI.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatie-diskette."
Opstarten lukt niet meer, ook niet in veilige modus. Ik gebruik overigens een legale versie van XP (home).

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!!
 
Ben bang dat ze je te pakken hebben! (adware of Spyware ) waar door je dus niet meer kan opstarten.

Heb deze week iets vergelijkbaar opgelost door de besmette HD aan een andere computer te hangen ,en te scannen op Spyboth en Ad-Aware als ook op vires.
Het desbetreffende file er af gehaalt en een nieuwe opgehaalt en geplaatst zie link
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?browseui

Installeer daar na een goede Vires scanner en Spy en Adaware programma.
 
Sart je pc op vanaf de windows xp cd, bij de 1e keuze mogelijkheid druk je op enter, daarna krijg je iets van een overeenkomst, druk op F8. Nu kun je alst goed is kiezen voor R om de bestaande windows installatie te herstellen.

Hiermee installeer je windows xp opnieuw, maar na de installatie heb je al je instellingen en accaunts enzo nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan