HP laserprinter cleaning printhead geeft melding documents are being printed

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedemorgen! Bij de HP PageWide Pro 477dw MFP wil ik printer onderhoud uitvoeren maar ik krijg een melding "The printer cannot begin this process because documents are being printed. Wait until printing finishes, and then try again.".

Er staan geen print jobs klaar.

Heb printer opnieuw opgestart (ook zonder netwerkkabel) maar nog steeds die melding.

De melding komt bij alle printer onderhoud onderdelen zoals clean, align, calibrate.

Wat zou hier aan te doen zijn? Bedankt voor meedenken!
 
en nog een vraag, ik vond een filmpje op youtube om printkop handmatig schoon te maken maar wat voor een vloeistof zou ik daarvoor nodig hebben?
 
Bedankt @Senso ! maar ik verwacht niet dat het daarmee te maken heeft.
Printer is via netwerkkabel aangesloten en ook als ik die kabel eruit trek en printer opnieuw opstart zie ik zelfde melding.
Dus lijkt mij dat het niet aan print spooler pc te maken heeft.
Maar ik kan me vergissen 🙂
 
Er staan meerdere opties in dat artikel.
Problemen oplossen is vaak een kwestie van zaken uitvoeren en helpen die niet dan heb je die in ieder geval uitgesloten.
 
Bijna laatste zin is ook nuttig: "Wait for about ten minutes before turning the printer on again." Zo lang heb ik niet gewacht, ga ik ook doen.
 
Nou, nog steeds zelfde probleem. Printer kwartier uit gezet. Nog steeds melding "documents are being printed" :(
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan