acer toetsenbord en geluid werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Beste leden,
Ik heb een raar probleem nadat de geluid van mij laptop plots weg viel en mijn laptop trager was geworden heb ik besloten om me laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Nadat de laptop was opgestart bleek niet alleen mijn geluid nog altijd niet te werken maar mijn hele toetsenbord werkt nu niet meer.
ik heb een acer E15 i3 laptop

Laatst bewerkt:

inderdaad vandaar mijn vraag. ik begrijp er helemaal niks van. Normaal zouden vele problemen zelfs opgelost moeten geraken als je jouw laptop terug zet maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

ik heb een acer E15 i3 laptop

Ik niet. Geef eens informatie. Van dit model kan ik er zo al een stuk of 8 vinden allemaal met verschillende specs.

Ik niet. Geef eens informatie. Van dit model kan ik er zo al een stuk of 8 vinden allemaal met verschillende specs.

ik kan je niet meer informatie geven aangezien ik er niet meer in geraak. toetsenbord werkt niet hij zit nu vast op instellingspagina.
Op de acterkant staat model no z5wah
e5-571/E5-531 series

e5-571-35cx

Laatst bewerkt:
Dan maar even wachten op iemand die er meer verstand van heeft.:d

En kun je in je apparaatbeheer zien of daar vraag- of uitroeptekens staan?
En welke windows versie heb je er nu opstaan.

Maak hem eens compleet stroomloos: batterij eruit, lader afkoppelen en dan een paar keer op de Aan-knop drukken.
Klik na een paar minuten de batterij weer op z'n plek en probeer nog eens op te starten..
Wat gebeurd er, kom je nu verder of hangt hij weer in het instellingen-scherm..?

Maak hem eens compleet stroomloos: batterij eruit, lader afkoppelen en dan een paar keer op de Aan-knop drukken.
Klik na een paar minuten de batterij weer op z'n plek en probeer nog eens op te starten..
Wat gebeurd er, kom je nu verder of hangt hij weer in het instellingen-scherm..?
nee, ik heb het scherm toetsenbord gebruikt nu ben ik binnen maar het toetsenbord, muistab en het geluid werken nog altijd niet. ik kan jullie nu wel meer info geven als jullie me zouden vertellen wat het is dat jullie nodig hebben?
Ik heb trouwens elke stap opgevolgd in dit youtube filmpje om de toetsenbord te laten werken maar niks werkt.
https://www.youtube.com/watch?v=mXirM7HsZuw
Alhoewel na de stappen op te volgen in deze video begonnen sommige letters werken maar dan zijn ze in hoofdletters de spatie werkt ook maar de rest niks. krijg de hoofdletters ook niet uitgeschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan