Hoi,
Wanneer je een vergadering maakt in Outlook 2013 wordt de handtekening tweemaal geplaatst onder mail.
1 x als gewone tekst en 1 x 'professionele' handtekening.
Hiermee bedoel ik dat, als je een standaard mail maakt, en via een extern programma (een specifiek handtekening programma), een professionele handtekening geplaatst onderaan de mail.
Een handtekening met logo, link to website ed.
Dus bij een standaard mail vanuit Outlook 2013 is dat OK.
Wanneer je een vergadering maakt en je nodigt personen uit wordt er een mail gestuurd met tweemaal de handtekening.
1 x als een HTML tekst. Uw voor-&naam, titel, telefoonnummer (gekoppeld aan Active Directory) en dan de professionele handtekening.
De vraag is : waar kan ik instellen dat bij een vergadering de HTML tekst niet moet meegestuurd worden ?
Alvast bedankt.
Wanneer je een vergadering maakt in Outlook 2013 wordt de handtekening tweemaal geplaatst onder mail.
1 x als gewone tekst en 1 x 'professionele' handtekening.
Hiermee bedoel ik dat, als je een standaard mail maakt, en via een extern programma (een specifiek handtekening programma), een professionele handtekening geplaatst onderaan de mail.
Een handtekening met logo, link to website ed.
Dus bij een standaard mail vanuit Outlook 2013 is dat OK.
Wanneer je een vergadering maakt en je nodigt personen uit wordt er een mail gestuurd met tweemaal de handtekening.
1 x als een HTML tekst. Uw voor-&naam, titel, telefoonnummer (gekoppeld aan Active Directory) en dan de professionele handtekening.
De vraag is : waar kan ik instellen dat bij een vergadering de HTML tekst niet moet meegestuurd worden ?
Alvast bedankt.