Android emulator voor windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Geen idee of dit onderwerp hier hoort of in Windows, maar mocht het verkeerd staan dan hoop ik dat de mods het kunnen verplaatsen.

Ik ben op zoek naar een goede android emulator voor de PC die ook veilig en betrouwbaar is. Ik heb LDPlayer geinstalleerd, maar die zit kennelijk zo vol met malware dat binnen 24 uur mijn FB account al was geblokkeerd.

Je Facebook account geblokkeerd door een programma? Ik gok eerder dat er malware in zat omdat je hem op een schimmig platform hebt gedownload, waarna die malware je Facebook sessie ging misbruiken.

Heb je hier al gekeken?

Yup. Binnen 24 uur nadat ik de FB app op LDplayer had geïnstalleerd en was ingelogd, werd ik geblokkeerd op FB wegens verdachte activiteiten en kon ik eerst mijn telefoonnummer opgeven.
Nu probeer ik mijn wachtwoord te resetten en dat mag ik niet omdat er teveel pogingen gedaan zijn, terwijl ik nooit eerder mijn ww hier had gereset. Vervolgens probeer ik de FB app weer te deinstalleren en krijg nu de melding dat dat niet is toegestaan door de admin, wie dat dan ook mag zijn.

Op die fiets.....
Blijkbaar ziet Facebook verdachte dingen door gebruik van die emulator waarin je de FB app opent.
Dit lijkt mij niks met malware te maken hebben, maar juist met beveiliging tegen malware. In een ver verleden werd ik ook eens tijdelijk buitengesloten toen ik een klein dingetje in de HTML aanpaste.

Waarom zou je Facebook in de emulator willen openen?

PS: Als je Samsung hebt, dan kan je ook Samsung Dex installeren op Windows.

Ik heb het helaas nodig voor een game die ik speel (Evony)
Die heeft de nare eigenschap dat de googleaccounts die het gebruikt om in te loggen op de mobile versie, niet compatible zijn met de PC versie.
Overzetten van mijn game van mobile versie naar pc kan alleen als ik de game eerst link aan een Facebook account (wat werkt op beide) en vervolgens op de PC weer unlink en opnieuw link aan mijn email.
Hoop gedoe helaas, maar het is momenteel de enige workaround.

Omdat de mobile versie direct linkt met google play games en ik de game uiteraard niet aan mijn goede account van mijn gsm wil hangen, doe ik het via een emulator. Ik wil trouwens ook de game niet hebben op mijn gsm. Het blijft een chinese game die nogal veel verbindingen opzet ;)

Vandaar mijn vraag.

Voor Chinese meuk raad ik een aparte stand-alone telefoon aan zonder SIM, en enkel Wifi op een los accountje voor Google en Facebook.

Dan zit je gewoon erg safe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan