Bearshare ,sluit zichzelf af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mini Doc

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Als ik bearshare opstart komt ie na 5 seconden met deze foutmelding:
bearshare.JPG

Had daarna windows opnieuw geinstaleerd en krijg nog steeds dezelfde foutmelding, ik heb ook andere versies geprobeerd maar zonder resultaat :confused: .

Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Alvast bedankt

Ik heb hetzelfde probleem gehad met Kazaa. Heb van alels geprobeerd, maar ik kon het niet oplossen.
Uiteindelijk ben ik maar overgestapt naar LimWire. En de ervaringen daarmee zijn zo goed.... ik zou Kazaa niet eens meer willen.

Maar dit is bearshare en is duidelijk beter dan limewire, gebruik het al een jaar lang.
Zo chill

Weet iemand een oplossing ?:(

Wat voor een virusscanner/firewall/antispyware software gebruik je?

Ik gebruik Mc Afee Virusscan 9 en voor de rest niks behalve hitman pro wat ik afentoe draai.

"Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klik hier".

Doe dat eens, en post het rapport.

Ik heb een probleem gehad met Bearshare en NOD32, als ik op het downloadgedeelte klikte, kreeg ik ook een foutmelding.

Ik raad zoals Paul-RT aan het foutenrapport te posten, met een beetje geluk wordt je gezegd dat microsoft het probleem al in zijn foutendatabase heeft zitten en dus al kent (zoals dat bij mij het geval was.)

James:)

Ik krijg nu geen foutmelding meer maar hij sluit zich af, zonder iets te zeggen:confused:

Ik heb heb mijn virusscanner uitgezet maar hij sluit zich zelf nog steeds af :( .
Hieronder staat een foutrapport van Bearshare:
bearshare3cx.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan