Jordidebruin
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 feb 2010
Hallo, ik heb al een tijdje last van mijn beeldscherm. Steeds als ik mijn laptop open deed zag ik verticale strepen, vooral wit, op het scherm staan. Dit werd in de loop van de weken steeds erger. Ik kon er alleen nog normaal op als ik óf het beeldscherm in een kleine hoek had ten opzichte van het toetsenbord (dus bijna dichtgeklapt) of juist met een hele grote hoek (te ver open geklapt). Beide houdingen zijn natuurlijk heel onhandig om mee te werken, maar ik heb het toch een paar weken volgehouden. Soms werkte zelfs dit niet, dan moest ik even de rechterkant iets naar achteren drukken, van het beeldscherm, en de linkerkant wat naar voren halen, dan deed het beeldscherm weer een tijdje normaal.
Toen ik dit vandaag probeerde, kwam er opeens een barst in, dacht ik. Toen zette ik mijn laptop uit, en de barst was weg. Toen ik hem aanzette was de barst er weer. Het is dus denk ik geen barst op het beeldscherm zelf, maar een barst op iets wat ervoor zorgt wat ik op het beeldscherm zie, zoiets.
Zelf heb ik erg weinig verstand van laptops.
Het zijn twee "barsten", in een driehoekige vorm een beetje. Binnen die driehoek zie ik sowieso alleen maar wit als de laptop aan staat. Bij de rest van het scherm zie ik nog steeds alleen een normaal scherm als ik hem op één van de twee erg onhandige houdingen hou.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het zijn dus niet meer alleen die strepen, maar ook een "virtuele barst", zoals het lijkt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb mijn laptop hard nodig!
Groeten, Jordi de Bruin
Toen ik dit vandaag probeerde, kwam er opeens een barst in, dacht ik. Toen zette ik mijn laptop uit, en de barst was weg. Toen ik hem aanzette was de barst er weer. Het is dus denk ik geen barst op het beeldscherm zelf, maar een barst op iets wat ervoor zorgt wat ik op het beeldscherm zie, zoiets.
Zelf heb ik erg weinig verstand van laptops.
Het zijn twee "barsten", in een driehoekige vorm een beetje. Binnen die driehoek zie ik sowieso alleen maar wit als de laptop aan staat. Bij de rest van het scherm zie ik nog steeds alleen een normaal scherm als ik hem op één van de twee erg onhandige houdingen hou.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het zijn dus niet meer alleen die strepen, maar ook een "virtuele barst", zoals het lijkt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb mijn laptop hard nodig!
Groeten, Jordi de Bruin